Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Eind Film, Terug Naar Menu
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
woodymax
ik kan het niet vinden, om in magix vdl 207 plus na de film in te stellen dat hij naar het menu gaat.

waar kan ik dit vinden ???

groeten mark
Rijk
Hoi Mark,

Scherm: Branden
Open de Disk navigatiestructuur (rechts boven)
Dubbelklik op een titel
In het scherm "Eigenschappen Menu-entry" kun je nu rechtsonder onder "Actie aan filmeinde" aanvinken wat je wilt.

groet,
Rijk
woodymax
ik heb een film met alleen hoofdstuk menu's en dan kan ik daar niks aanvinken....

wat nu ???

groetjes mark
Rijk
nee dat klopt, het werkt niet voor de hoofdstukken.
Je kunt overwegen om je film dan maar te splitsen, zodat ieder hoofdstuk een aparte film wordt.
Dus: selecteer hoofdstuk 1, opslaan als: film 1, enz.
Daarna open je alle films in VdL en ga je branden.

groet
Rijk
woodymax
QUOTE(Rijk @ 23.08.2007 11:14:08) *
nee dat klopt, het werkt niet voor de hoofdstukken.
Je kunt overwegen om je film dan maar te splitsen, zodat ieder hoofdstuk een aparte film wordt.
Dus: selecteer hoofdstuk 1, opslaan als: film 1, enz.
Daarna open je alle films in VdL en ga je branden.

groet
Rijk

ik wil alleen maar dat als de film is afgelopen dat hij terug naar het menu gaat, is dat zo moeilijk ?????

volgens mij denk jij dat ik wil dat hij na ieder hoofdstuk terug gaat, dat wil ik niet.

groeten mark
Rijk
nee, dat is niet moeilijk: dubbelklik op het plaatje van die ene film (midden in het scherm Branden) , en doe verder zoals ik beschreef in mijn eerste antwoord.
Als het nog niet duidelijk is, maak ik wel een screenshot, dus laat het even weten.

groet
Rijk
woodymax
QUOTE(Rijk @ 23.08.2007 11:35:30) *
nee, dat is niet moeilijk: dubbelklik op het plaatje van die ene film (midden in het scherm Branden) , en doe verder zoals ik beschreef in mijn eerste antwoord.
Als het nog niet duidelijk is, maak ik wel een screenshot, dus laat het even weten.

groet
Rijk

graag een screenshot als het kan voor 12 uur vanmiddag.

groetjes mark
Rijk
QUOTE(woodymax @ 23.08.2007 11:39:02) *
graag een screenshot als het kan voor 12 uur vanmiddag.

groetjes mark

Click to view attachment

op het screenshot staat aangevinkt: spring naar filmmenu. Bij jou moet dat w.s. zijn: spring naar hoofdstukmenu

groet
Rijk
woodymax
QUOTE(Rijk @ 23.08.2007 11:45:25) *
Click to view attachment

op het screenshot staat aangevinkt: spring naar filmmenu. Bij jou moet dat w.s. zijn: spring naar hoofdstukmenu

groet
Rijk

ok thanks

groeten mark
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.