Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geen Geluid Bij Mov Bestanden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
bobo
Hallo herkent iemand dit probleem???

Als ik filmpjes van mijn digitale fototoestel in laad zit daar geen geluid bij. Ook geen geluidsspoor. Ik heb al van alles geprobeerd waar onder het ac3 filter. Het gekke is dat dezelfde filmpjes wel goed en met geluid worden afgespeeld in een willekeurig ander afspeelprogramma. Het gaat om MOV bestanden. Wie o wie weet raad. Ik ben al een half jaar bezig en de onbewerkte filmpjes stapelen zich op....

Bobo
Duiker
Als eerste wil ik benoemen (als videograaf) dat een fototoestel absoluut niet
bedoeld is om mee te filmen. Dit zie je o.a. terug in dit soort problemen.
Ik weet dat dit onderwerp al eens eerder is besproken.
ik kan hem alleen zo snel niet vinden,

Gebruik de zoekfunktie van dit forum eens

Sander
Rijk
heb je wel geluid als je ze importeert in Windows Movie Maker?

groet,
Rijk
bobo
QUOTE(Rijk @ 20.08.2007 22:42:20) *
heb je wel geluid als je ze importeert in Windows Movie Maker?

groet,
Rijk

Ik heb wel geluid als ik ze importeer in Windows Movie Maker. Daarom denk ik ook dat het probleem ergens in Video de Luxe moet liggen en niet bij de camera. Ook met b.v. Quickt time player word het geluid probleemloos afgespeeld.
In Video de luxe mis ik het hele geluidsspoor. Dus ik hoor geen geluid maar ik zie ook geen geluidsspoor. Alsof dat helemaalniet geimporteerd word.
Heb je nog een idee??????

Bobo
Rijk
Om de zaak te redden zou je de volgende omweg kunnen bewandelen:
Importeer in Moviemaker.
Exporteer naar harde schijf als DV-AVI.
Importeer de dv-avi in Magix VdL.

groet
Rijk
FransS
Hoi BoBo,& Duiker & Rijk ,

Heb pas nog een filmpje gemaakt met mijn fotocamera en is zondermeer te inporteren in magix,dit kwam omdat ik op dat moment mijn videocamera niet bij me had en er zich een voorval voor deed waar ik me naderhand enorm om moest lachen .
dat fragment heb ik als volgd geinporteerd, mijn compaktflaschkaart in de lezer gestopt en gekopieerd naar de mediapool van Video de lux 2007+ en walla op de tijdlijn gezet en alles op DVd gebrand met geluid dat zit er volgens mij gewoon bij als je het inporteerd bij mijn handling wel ,ik fotografeer met een Fuji S 602Zoom wellicht is het bij iedere camera wel verschilend bij mij werkt het in ierdergeval.

Groet Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.