QUOTE(syl @ 18.08.2007 21:35:46)

Hallo allemaal.
Ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik ben inmiddels aan mijn 3e DVD project begonnen op Video deluxe 2007. Het probleem dat ik nu heb, heb ik eerder niet gehad. Na het importeren van een filmje, zie ik op de tijdlijnmodus allemaal dezelfde frames. Afhankelijk van hoelang de film was, kunnen dit er wel 10 of meer zijn. Hoe kan dit? Zover ik weet heb ik niks in de instellingen veranderd.
Het andere probleem dat ik jullie wil voorleggen, is dat ik mijn eerder DVD projecten niet meer kan openen. Hij zegt de bestanden niet meer te kunnen vinden, terwijl deze helemaal niet verplaatst zijn. HELP!!!
Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd.
Syl
Hallo Sly,
Het probleem kan zijn 1ste: als je foto's of bestanden een andere naan hebt gegeven die je gebruikt hebt kan magix ze niet meer vinden.
2de: als je een foto of een filmbestand hebt verwijderd dan die je hebt gebruikt dan kan magix die ook niet vinden .Als je alleen de bewerkte film opslaat en je gooit de rest er af dan vind hij helemaal niks meer.
3de: Alleen als je bestanden die je in je bewerkte film hebt gebruikt nog op de zelfde plaats in je hardeschijf staan dan zal magix ze wel vinden.
4de: Hoe heb je de film op DVD gezet?
Als je je DVD opent dan staan er twee bestanden (
video_ts bestand en content.plv).Als je dan
dat video_ts bestand kopiert naar je hardeschijf.Dan open je magix en gaat via je bestandbeheer naar
dat video_ts bestand dat open je en dan ga je een VOB bestand zien dat kun je open en dan bewerken
laat het wel rustig open en niet onderbreken want dan verlies je frames.
Hopelijk lukt het.
Met mij werkt het goed en nu werk heel veel zo.
Groetjes Karin