Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tijdsduur Van Foto's
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
woodymax
hallo allemaal,

gisteren avond met een film bezig geweest, wou ik aan het eind van de film zo'n 150 foto's toevoegen, dit was geen probleem, maar ik wou alle foto's na de film op 2 seconden zetten en alle andere foto's op een andere tijdsduur.

Als ik op alles toepassen klik dan past hij het op alles toe, dat is niet de bedoeling.
Nu mijn vraag, Hoe kan ik de tijdsduur van alle geselecteerde foto's aanpassen ????

mvg mark
Rijk
Hallo Mark,

Dat kan als volgt:
Selecteer de hele film, maar zonder de foto's die je op 2 sec wilt zetten (trek met de muis een kader om de film).
Verplaats (sleep met de muis) de film een spoor lager.
Op spoor 1 staan nu alleen de foto's die je wilt verkorten.
Hoe dat moet weet je blijkbaar zelf.

Na afloop kun je de film terug naar boven zetten, maar het hoeft niet: voor Magix maakt dat niets uit. Wat een programma toch.....

groet
Rijk
woodymax
QUOTE(Rijk @ 13.08.2007 19:29:53) *
Hallo Mark,

Dat kan als volgt:
Selecteer de hele film, maar zonder de foto's die je op 2 sec wilt zetten (trek met de muis een kader om de film).
Verplaats (sleep met de muis) de film een spoor lager.
Op spoor 1 staan nu alleen de foto's die je wilt verkorten.
Hoe dat moet weet je blijkbaar zelf.

Na afloop kun je de film terug naar boven zetten, maar het hoeft niet: voor Magix maakt dat niets uit. Wat een programma toch.....

groet
Rijk

dus als ik alle foto's na de film op een leeg spoor zet ben ik er ook ???

thanks.

mvg mark
Rijk
QUOTE(woodymax @ 14.08.2007 00:47:59) *
dus als ik alle foto's na de film op een leeg spoor zet ben ik er ook ???

thanks.

mvg mark

volgens mij werkt het "op alles toepassen" alleen op spoor 1, (ik weet dit echter niet 100% zeker, misschien moet je het even checken) dus zou ik de foto's op spoor 1 zetten.

groet
Rijk
video-magbo
QUOTE(woodymax @ 13.08.2007 09:52:37) *
hallo allemaal,

gisteren avond met een film bezig geweest, wou ik aan het eind van de film zo'n 150 foto's toevoegen, dit was geen probleem, maar ik wou alle foto's na de film op 2 seconden zetten en alle andere foto's op een andere tijdsduur.

Als ik op alles toepassen klik dan past hij het op alles toe, dat is niet de bedoeling.
Nu mijn vraag, Hoe kan ik de tijdsduur van alle geselecteerde foto's aanpassen ????
mvg mark

Hallo Mark ,

Weet je wat je ook kunt doen zo doe ik het, dat is een new film open je foto's die je 2sec wilt maken er in zetten en als ze 2sec zijn alles aan klikken en dan Ctrl C (kopieren)je film open waar ze nakomen dan je rode lijn zetten waar ze moeten komen en dan doe je Ctrl V (plakken) .

veel succes. biggrin.gif
groeten Karin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.