Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mpeg Bestanden Hd Sony Cam Met Vdl 2007
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
luka
Wie is er bekend met de Sony DCR - SR30E samen met VDL 2007?
Het probleem bij deze camera is buiten dat er geen firewire aansluiting op zit, deze camera alle shots die gefilmt zijn als losse mpeg bestanden naar de pc kopieerd. Dit gebeurt met de originele software van sony.
Daarna is het wel mogelijk om in VDL 2007 de losse mpeg bestanden te importeren, maar je begrijpt bij een vakantie filmpje dat je al snel vele bestandjes stuk voor stuk zal moeten importeren. Kan dit nou niet anders?

Alvast bedankt

Mikchel00
QUOTE(luka @ 25.07.2007 19:21:29) *
Het probleem bij deze camera is buiten dat er geen firewire aansluiting op zit, deze camera alle shots die gefilmt zijn als losse mpeg bestanden naar de pc kopieerd. Dit gebeurt met de originele software van sony.
Daarna is het wel mogelijk om in VDL 2007 de losse mpeg bestanden te importeren, maar je begrijpt bij een vakantie filmpje dat je al snel vele bestandjes stuk voor stuk zal moeten importeren. Kan dit nou niet anders?
Alvast bedankt

Je kan al deze bestanden in 1x importeren door de eerste aan te klikken en de laatste aan te klikken met shift ingedrukt.
Erik.M.
QUOTE(luka @ 25.07.2007 18:21:29) *
Alvast bedankt

Ik heb een soortgelijk probleem. Maar dan met de DCR - SR52 (HD camera met 30Gb schijf) Bij mij is er nog een bijkomend probleem namelijk als ik de mpeg bestanden met wat geknutsel in VDL 2007 heb, dan hoor ik- en zie ik geen geluid(spoor) Wat kan ik hier aan doen?

(Misschien moet ik toch maar weer "terug" naar de DV camera, daar ging het prima mee en die heeft in iedergeval een Firewire rolleyes.gif
Rijk
QUOTE(Erik.M. @ 05.08.2007 10:11:38) *
als ik de mpeg bestanden met wat geknutsel in VDL 2007 heb, dan hoor ik- en zie ik geen geluid(spoor) Wat kan ik hier aan doen?

Hallo Erik,
Waarschijnlijk werkt het geluid wel als je het AC3 filter downloadt en installeert, dat kan o.a. hier (gratis):
http://www.free-codecs.com/download/AC3_Filter.htm

groet
Rijk

Erik.M.
QUOTE(Rijk @ 05.08.2007 12:58:24) *
Hallo Erik,
Waarschijnlijk werkt het geluid wel als je het AC3 filter downloadt en installeert, dat kan o.a. hier (gratis):
http://www.free-codecs.com/download/AC3_Filter.htm

groet
Rijk

Bedankt voor de tip. Het werkt!
rolleyes.gif
Vr.gr. Erik
video-magbo
QUOTE(luka @ 25.07.2007 19:21:29) *
Alvast bedankt

Hallo Luka,

Ik heb een sony HDR-SR7 en ik kan mijn mpeg bestanden importeren maar ik heb problemen met mijn geluid.
Heb jij geen problemen met het geluid dat dat trager is dan de beelden?
Ik werk wel met VDL 2006 Plus.

groeten magbo
luka
laugh.gif Het importeren is met film bestanden in het mpeg formaat niet nodig! (dit is het formaat waar de Hdiskcams mee opnemen). Je kunt hier gelijk mee gaan werken, probleem dus opgelost.
Wat betreft het probleem wat Magbo heeft "geluid trager dan de beelden" daar heb ik geen problemen mee, wellicht speelt daar de snelheid van de processor in mee?!

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.