Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
gerritdeleeuw
Als ik een opname heb gemaakt in video 2.0 en ik wil daarna een dvd branden gaat het encoden goed, daarna wordt er gevraagd om het (lege!!) dvd-tje te wissen. Als ik dan op ok druk loopt de balk snel vol en krijg de melding branden mislukt. Een svcd branden op een cd-rw gaat goed. Een dvd kopieeren met instant dvd gaat goed en cd branden met roxio gaat ook goed.
Het merk dvd is memorex dvd+rw en mijn brander is een nec 1100-A.

Wie kan mij zeggen waarom er geen dvd gebrand kan worden?
Mike
Deze FAQ al doorgenomen?
gerritdeleeuw
QUOTE(Mike @ Feb 27 2003, 07:54 AM)
Deze FAQ al doorgenomen?

Ja, maar dat helpt niet
Mike
Neem in dat geval per e-mail contact op en verzoek een systeemanalyse. Wellicht kunnen we nog wat specifieker toelichten waar het probleem precies in zit en hoe dit te verhelpen is.
Harry-4
Hallo Gerrit,
Ik had hetzelfde probleem. Via een lid van de HCC-multmedia kreeg ik een bestandje toegestuurd en daarna was het probleem verholpen het heet "CDburnProfiler.exe" Ik kan het je rechtstreeks mailen als je wilt.
Harry
Mike
De burnprofiler is ook bij de download pagina te downloaden onder 'tools' maar toch bedankt voor de tip smile.gif

(staat ook in eerder genoemde FAQ vermeld trouwens)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.