mediamen_belgium
27.06.2007 17:23:21
Ik heb video deluxe 2007 gekocht en het porgramma loopt vast met melding checking limitations en zo blijft dat duren, ik had ervoor video deluxe silver en dit werkte perfect.
Ik bezit windows vista 64 bit
heb je de laatste update van VdL2007 (bedoeld voor Vista) gedownload?
groet
Rijk
Frensel
03.07.2007 21:00:48
Ik heb ook problemen gehad bij het "overzetten" naar Vista, maar kreeg de zaak wel aan de gang door bij het opstarten van het programma (rechtse muis) "Als administrator uitvoeren" te gebruiken. Bij de installatie is de optie "voor alle gebruikers" gebruikt en ook is de 2007 Vista patch geinstalleerd. Ik heb het programma verder nog niet gebruikt onder Vista, maar mogelijk dat dit je probleem oplost? Tussen 2 haakjes, ik draai Home Premium.
inday
04.07.2007 08:46:43
Naast de adviezen van Frensel ook het volgende gedaan.
Bij mij was het probleem opgelost onder Vista Ultimate door het unlock programma te downloaden van de Magix site.
unlockmaster_v2_2.1.0.0_int kan je via de download pagina ophalen.
Tik in bij het zoeken even in, unlock, je ziet er dan twee maar ze zijn beide hetzelfde.
De unlockmaster opstarten met administrator rechten, dus rechtermuis klik.
Het cd serienummer intikken of je kan via dit programma om een unlock kode vragen.
Dat kan wel een dag duren.
Albert-K
16.07.2007 11:41:27
Ik zat met hetzelfde, alleen mijn pakket is van een latere datum (15-07-2007) waardoor de patch 2007 niet meer nodig bleek te zijn. Ook vraagd deze nieuwere versie niets meer betreffende alle gebruikers en dergelijke, voorafgaand aan de installatie.
Klacht was idem, maar puur het unlocken was voloende. Had de unlock code met een paar uurtjes binnen en alles werkt perfect, prima service!
vermaak
30.07.2007 12:59:49
QUOTE(Rijk @ 01.07.2007 19:02:58)

heb je de laatste update van VdL2007 (bedoeld voor Vista) gedownload?
groet
Rijk
Ik ga binnenkort een nieuwe pc aanschaffen met vista.
Ik bezit nu mvdl 2006plus, moet ik dan ook iets downloaden?
Vermaak
landrover
30.07.2007 13:11:39
Ik bezit nu mvdl 2006plus, moet ik dan ook iets downloaden?
Nee, voor zover ik weet zijn alleen de 2007 versies van Magix' programma's compatible met Vista. Als je VdL 2006 onder Vista wilt installeren, zorg dan wel dat je admin-rechtenhebt. Vermoedelijk zul je ook met admin rechten ingelogd moeten zijn om het programma überhaupt te kunnen draaien.
storm
23.08.2007 19:46:06
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb Magix Video Deluxe 2007 geïnstaleerd, maar het programma wil niet openen. Het loopt steeds weer vast bij checking limitations. De melding is dat er een fout is opgetreden in scheduler.exe.
Ik heb geen Vista, maar Windows XP. Het is een AMD Athlon XP 2400.
Weet iemand voor mij de oplossing?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.