Ik heb al enkele dagen eerder geschreven en reactie gehad (dank) maar het probleem blijft; "geheugentoekenning mislukt of interne fout". Op oude (veel kleinere systeem) deze melding nooit gehad. Ik werk op een spiksplinternieuwe maximale configuratie met zeer groot virtueel geheugen en standaard 2 g.
Branden nu 2 x geprobeerd; 1e keer na 15 minuten gestopt, 2e keer, na aanpassing menu daar stond iets raars in, op 2 minuten na gestopt .... om knap pissig van te worden want die grap kost vele uren en wat moet ik met die melding?
Daarna de hele film opnieuw geexporteerd als .avi (1e optie in menu, wat het verschil is met dvd-avi weet ik niet) om (na een menu met nero) dan met nero te branden. De export naar avi is gelukt maar tijdens deze omzetting was er géén melding op het scherm van enige actie; ik zag het alleen aan de processor en de cursor deed niets.
Het gekke is dat de totale grootte slechts 1.100.000 kb is (af gerond) terwijl de capture avi bestanden (van de 4 tapes samen) ongeveer 45.000.000 kb zijn.
Nog gekker -voor mij althans- is dat mediaplayer deze file niet afspeelt en een grotere met exact dezelfde extensie wél. VdL leest de file ook niet in.
Nou, ik ben uitgepraat, de film wil maar niet op DVD lijkt het wel.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
BVD!