Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Access_violation
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Red Baron
Zo, nu kunnen de guru's hun waarde weer eens bewijzen!
Het volgende krijg ik nu steeds als ik een AVI probeer te importeren:

Fout in de module "ntdl.dll" (Laadadres: 0xc900000) op adres 0x7c910f29
Uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION"

Wie helpt me uit de brand, dit is heel nieuw voor mij.

Thijo
landrover
Hallo Thijo,

Heb je misschien één of andere Symantec suite op je PC? De foutmelding is namelijk afkomstig van Crash guard. Het werkt nogal verwarrend, omdat de suggestie wordt gewekt dat het probleem in VdL zit. Ik heb zoiets ook eens gehad met een installatie van Norton Utilities. Toen die verwijderd was, kwam de foutmelding ook niet meer terug. Ik heb toen de conclusie getrokken dat de zgn. beveiligingssoftware iets té enthousiast aan het beveiligen was.
Red Baron
QUOTE(landrover @ 19.05.2007 15:34:04) [snapback]171182[/snapback]
Hallo Thijo,

Heb je misschien één of andere Symantec suite op je PC? De foutmelding is namelijk afkomstig van Crash guard. Het werkt nogal verwarrend, omdat de suggestie wordt gewekt dat het probleem in VdL zit. Ik heb zoiets ook eens gehad met een installatie van Norton Utilities. Toen die verwijderd was, kwam de foutmelding ook niet meer terug. Ik heb toen de conclusie getrokken dat de zgn. beveiligingssoftware iets té enthousiast aan het beveiligen was.

Ik heb inderdaad Norton Internet Security geďnstalleerd staan.
Dus de waarschuwing komt helemaal niet van VdL.
Maar als ik bv meerdere kleine stukjes avi in 1 keer probeer te importeren,
krijg ik deze waarschuwing nadat 1 avi bestandje geladen is, en VdL importeerd dan de andere geselekteerde bestanden ook niet meer.
Wat is nu de oplossing! Norton van je computer halen is zoals beken bijna ondoenelijk.
Alleen een handgranaat schijnt dat probleem op te kunnen lossen.
Ik heb al wel eens een andere virusscanner gebruikt, maar ook dat was geen succes.
Ik weet niet of dat kwam omdat dat Belgische software was....
GEINTJE!

Thijo
FransS
Hoi Thijo,

Norton is een vreselijk slecht programma voor je computer als je video gaat monteren en verwerken,het beste en dat raad ik je aan om Norton te delete en er een andere voor in de plaats te zetten b.v. AVG of Nod32 maar het is natuurlijk aan jou wat je er mee doet .
Suc6 Frans S. user.gif
landrover
Hallo Thijo,

Frans heeft helemaal gelijk. Norton past zó goed op je systeem dat je om de haverklap geconfronteerd wordt met allerlei zinnige en onzinnige meldingen. Daarbij laat Norton op de achtergrond een aantal processen draaien die je systeemperformance opslokken. Ik gebruik al jaren tot grote tevredenheid AVG en open natuurlijk nooit bijlages of bestanden waarvan ik de herkomst niet ken.
Norton is wel te verwijderen. Het vergt alleen veel geduld. Eén voor één alle toepassingen de-installeren via het configuratiescherm, daarna handmatig de installatiefolders verwijderen, het systeem herstarten en dan een registercleaner door het systeem halen. Eventueel (maar alleen als je een ervaren gebruiker bent!) kun je nog eens handmatig alle aan Norton gerelateerde registerverwijzingen verwijderen.
FransS
Hoi ,

Een nog beter Idee maar ik weet niet of dat hier wel mag vemeld worden .
Ik heb dat wel eens eerder gedaan maar oké download uninstaller en je probleem is opgelost deze neemt alles wat met het programma te maken heeft weg ook de sleutels en alle shit wat er mee temaken heeft daar kan geen regclaener tegen op.

Suc6 Frans S. user.gif
landrover
Hallo Frans,

Het is een uitstekende tip, maar je bericht verwees wel naar een site met een illegale versie van het programma. Daarom heb ik de verwijzing naar de downloadsite uit je bericht moeten verwijderen.
Red Baron
QUOTE(FransS @ 22.05.2007 00:03:04) [snapback]171362[/snapback]
Hoi ,

Een nog beter Idee maar ik weet niet of dat hier wel mag vemeld worden .
Ik heb dat wel eens eerder gedaan maar oké download uninstaller en je probleem is opgelost deze neemt alles wat met het programma te maken heeft weg ook de sleutels en alle shit wat er mee temaken heeft daar kan geen regclaener tegen op.

Suc6 Frans S. user.gif

Helaas ben ik een paar dagen niet online geweest, dus heb de link gemist.
Ik begrijp overigens de aktie van Landrover wel, dus no hard feelings.
Maar ging de link naar het Norton Removal Tool?
Die heb ik nl nog. Versie 2007.2.1.9
Of is er een nieuwere?

Thijo

Red Baron
QUOTE(Red Baron @ 23.05.2007 13:06:04) [snapback]171472[/snapback]
Die heb ik nl nog. Versie 2007.2.1.9
Of is er een nieuwere?

Thijo

OK, heb ik gevonden. Als ik de versie gebruik die ik had, word me automatisch verteld dat ik een oude versie heb,
en krijg een link naar de nieuwe versie. Is overigens van Symantec zelf, werkt die removal tool goed?
Verwijder die echt alles? Of ben ik nu té achterdochtig....
En is de free version van AVG ok, of moet ik de Internet Security van AVG hebben?
landrover
Voor alle duidelijkheid: het gaat niet om een tool van Symantec, maar op het programma "Uninstaller", een krachtige tool die alle sporen van een programma opruimt en dient als vervanger voor de normale "software"-toepassing uit het Windows-configuratiescherm. Even googlen op "uninstaller" moet de ijverige zoeker een eind op weg kunnen helpen.
Helaas leidde het bericht van Frans naar een site waar een gekraakte versie van het programma stond, dus zag ik mij genoodzaakt de link te verwijderen.
FransS
Hoi Landrover,

Ik had het min of meer al aangekondigd dat het niet goed zou zijn maar niet getreurt ,er komen nog meer dagen dan alleen deze,Ik vind het toch wel goed dat er opgelet wordt.maar we gaan lekker verder met monteren .

Groet Frans S. user.gif
landrover
Hoi Frans,

De tip over het programma "Your Uninstaller" is zonder meer een hele goeie. Een legale versie heb je vanaf $28,- en ik kan me voorstellen dat iemand met een (b.v. door Symantec) verziekt systeem dat geld er wel voor over heeft.

wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.