Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foutmelding Afspelen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jasperengel
vdl 2005 plus
pentium 4
win xp
realtek sound kaart
ati radeon grafisch
2005 naar tevredenheid gewerkt Nu volgende probleem
Als ik een filn naar de tijdlijn sleep ( ook de magix demo ) en het wil afspelen komt de volgende melding
""Golfvormuitvoerapparaat 0o kan dit formaat niet afspelen> er is een apparaat ID gebruikt die buiten het gebruik van het systeem valt ""
Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd doch het probleem blijft
Wie heeft een suggestie
met vriendelijke groet
Jasper Engel
landrover
Hallo Jasper,

Als je onder "programmainstellingen" de tab "afspelen" selecteert, kun je kiezen tussen "Wave" en "DirectSound" en als het goed is zou je onder beide opties "Realtek AC97 Audio" moeten kunnen selecteren. Als je kiest voor DirectSound kun je ook nog "primair audio stuurprogramma" selecteren, maar dat komt in de praktijk op hetzelfde neer.
Probeer eens te switchen tussen "Wave" en "DirectSound" en kijk of het dan wel lukt. Laat maar even weten wat het resultaat is.
jasperengel
QUOTE(landrover @ 12.05.2007 21:48:02) [snapback]170643[/snapback]
Hallo Jasper,

Als je onder "programmainstellingen" de tab "afspelen" selecteert, kun je kiezen tussen "Wave" en "DirectSound" en als het goed is zou je onder beide opties "Realtek AC97 Audio" moeten kunnen selecteren. Als je kiest voor DirectSound kun je ook nog "primair audio stuurprogramma" selecteren, maar dat komt in de praktijk op hetzelfde neer.
Probeer eens te switchen tussen "Wave" en "DirectSound" en kijk of het dan wel lukt. Laat maar even weten wat het resultaat is.

Landrover

bedankt voor je suggestie De instelling Realtek ac97 stond in 1 optie niet goed ingesteld Ik heb gekozen voor Directsound primair audio geselecteerd
probleem opgelost
nogmaal bedankt
groet
jasper
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.