kwaliteit daarvan nog beter is dan met een SVCD
Dit is geen valse hoop, de resolutie van SVCD is in de breedte minder (wordt kunstmatig gecompenseerd) en dit is bij DVD niet het geval dus de kwaliteit van DVD is inderdaad *nog* beter dan SVCD.
en dat elke, standalone, DVD speler deze kan lezen.
Dit is helaas wel valse hoop; lang niet elke DVD speler kan met "zelf gemaakte" DVD's overweg, en als dit wel het geval is is het vaak nog
of DVD+R(W)
of DVD-R(W).
Bovendien meen ik nog wel eens gehoord te hebben dat de Sony brander (nog) niet (helemaal juist) ondersteund wordt door MAGIX software (gebruik de zoekfunctie op dit forum eens en zoek op 'Sony')
Al met al zou ik dus ERG voorzichtig zijn en veel vooronderzoek doen (gebruikerservaringen over die Sony brander opzoeken, en op www.vcdhelp.com in de database nazoeken met welk soort schijfjes je DVD speler overweg kan) voordat je tot aanschaf overgaat.
Ik wil je overigens niet het lood in de schoenen praten, maar probeer een eventuele teleurstelling zo veel mogelijk te voorkomen. Het hele DVD gebeuren staat nog in de kinderschoenen, en er is (zoals gebruikelijk) weer eens geen goede standaard ontwikkeld waar alle partijen zich aan houden en tegen de tijd dat er wel een beetje eenheid gaat komen zal er vast wel weer een opvolger voor DVD zijn... (VHS, Betamax, V2000 iemand?)