Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Problemen Met Capturen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
rients1991
Hallo iedereen, ik ben Rients, ik ben nu 15 jaar en ik maak films met een sony camera, ik heb lang bewerkt met windows movie maker en heb sinds kort Magix video deluxe plus 2007 , toen ik het voor het eerst instaleerde bleef ie haken op 99 % (reageert niet) stond erachter... Toch deed het programma het maar toen ik mijn film van de DV camera op de PC wou zetten met magix mislukte dit, je kreeg geen beeld in het preview scherm en hij wou ook niet opnemen. Iemand anders die dit programma ook heeft en er ervaren mee is dacht dat het aan windows vista lag, want ik heb namelijk windows vista

Weet iemand mischien hoe ik dit probleem kan oplossen?
Rijk
Hoi Rients,
Welkom op dit forum. Je kunt op de site van Magix een patch downloaden voor gebruik met Vista. Je moet je wel eerst even aanmelden, maar als je een legale VdL versie hebt is dat geen probleem.
Op de Magix site ga je dan naar Support en Patch download, het wijst zich min of meer vanzelf.
groet
Rijk
rients1991
Oke, harstikke bedankt voor deze tip, het is nu een beetjer laat maar ik ga het morgen meteen uit proberen, ik laat even weten of het werkt, bedankt voor de snelle reactie
rients1991
Ik heb het zonet uitgeprobeerd en ja biggrin.gif hij deet et, ik ben nu bezig met het branden met mijn eerste magix dvd, harstikke bedankt voor u hulp!
Rijk
graag gedaan en succes met je films
groet
Rijk
FransS
Hoi Rijk

Ik ben er ffffffffff 'n weekje niet ! beerchug.gif wave.gif top.gif

Frans S. user.gif
Rijk
Wat je ook gaat doen: veel plezier! lol2.gif
groet
Rijk
Duiker
En ik zal er een maandje niet zijn,
Ga volgende week naar Indonesië.
Ik zal terug komen met uren aan dv materiaal.
Ik ben dus wel even zoet.

Tot de volgende keer allen!

Sander top.gif
Rijk
Goeie reis, veel plezier en vooral ook: behouden terugkomst. wave.gif

groet
Rijk
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.