Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ook Probleem Met Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Director
Ook een probleem bij het branden met VdL 2007 Plus. Tot twee keer toe een foutmelding ('branden gestopt wegens interne fout'). De ene keer bij het branden van 15 minuten opnamen van een concert, de tweede keer bij het branden van 60 minuten basketball.
Branden gebeurde op TDK DVD +R (4.7 Gb).
In het Toepassingen logboek van Windows staat een hele serie foutmeldingen, die begint met 'NVIEW: Videodeluxe: WAIT_TIMEOUT: (process 0xd48)(thread 0xcb0)(wait 0x2)(pwait 0x1)'. De tweede foutmelding vermeldt de volgende gegevens: 'NVIEW: Videodeluxe: Mutex Recovery Code: - after 5 seconds mutex still stuck. NView (and Mutexes) are now disabled.'
Zoals wellicht duidelijk uit het voorgaande werk ik met een NVidia GeForce grafische kaart. Duiden die foutmeldingen nu op een conflict met de grafische kaart? En zo ja, hoe is dat dan op te lossen? Iemand enig idee?
FransS
Hoi Director,

Kan je eens wat meer vertellen over je configuratie van je computer in plaats van de fouten want daar kunnen we weinig op uit maken.Het licht meestal niet aan de VGA kaart of hij moet 8 MB zijn maar dat geloof ik niet .

Groet Frans S. user.gif
Director
QUOTE(FransS @ 11.04.2007 09:50:30) [snapback]167465[/snapback]
Hoi Director,

Kan je eens wat meer vertellen over je configuratie van je computer in plaats van de fouten want daar kunnen we weinig op uit maken.Het licht meestal niet aan de VGA kaart of hij moet 8 MB zijn maar dat geloof ik niet .

Groet Frans S. user.gif

Hallo Frans, dank voor je reactie. Configuratie: AMD Athlon 64 Dual Core met Windows Media Center en een HD van 320 Gb (grotendeels vrij). Qua capaciteit ruimschoots voldoende, lijkt mij, om Video de Luxe Plus te draaien.

Groet, Flip.
FransS
Hoi Director,

Nu weet ik dat AMD Athlon niet zo goed samen werkt met Video de Lux(64) je moet daar een andere encoder voor dowloaden ik dacht een encoder van lunix maar zeker weten doe ik dat niet het is al eens meer terspraken geweest ,en van een mediacenter weet ik niet zoveel af of dat uberhoupt wel gaat,het kan natuurlijk van alles zijn,want met video bewerken moet alles wat op de achtergrond mee draaid uit gezet of afgesloten worden.Nu weet ik niet wat voor brand programma je hebt maar met Nero werkt v.d.lux het beste mits je geen nero.vision & InCd hebt mee geinstalleerd ook een viruskiller kan roet in het eten gooien er zijn tal van dingen die kunnen storend werken.

Frans S. user.gif
Bruce 47
VdL 2007 plus:
Heb helaas een soortgelijk probleem in volledig nieuw systeem.
Nooit op oude (minder) systeem last met branden van film van 106 min. Nu na 15 min. melding: "verzoek om geheugentoewijzing mislukt. geen geheugen beschikbaar of interne fout". En daar mag je het dan mee doen... Gaat wel gewoon door met encoden en reageert niet op stoppen met met kruisje of annuleren; schermpje met foutmelding blijft staan. Reste met cntr/alt/del.
Film afgespeeld; ging met schoken waar het eerst vlot ging (full screen) Comp. Comp. opnieuw uit/aan; film speelt weer normaal af. Opnieuw gebrand; kiest zelf snelheid 4x, past capaciteit aan. Leek goed te gaan maar na 45 min. weer zelfde melding. teller loopt op (stap 2 van 11) dus ik dacht wachten tot 107 min. maar blijft staan op encoden "nog 05.49 resterend" en teller staat al op 01.59.20.
Dus goed fout allemaal met een nieuw systeem.... Nieuwe -R schijf maar dat zal het niet zijn denk ik.
Ik brand via VdL, geen idee hoe ik dat zelf in Nero kan krijgen.
Opnieuw reset gegeven; melding: Windows heeft onvoldoende virtueel geheugen.
Dit verklaart de medling van VdL lijkt me maar hoe vergroot ik het en moet er nog meer gebeuren??

bvd!

sys. info: asus P5E-plus met raid opstelling 3 schijven 250 gig, intel core 2 duo E6420, nero express 7, radeon X1650 RV530, 256 Mb GDDR2 64 bit en 2 x 512 Mb. (abacadabra voor mij)
landrover
Virtueel geheugen: zoek maar eens op "virtueel" of "pagefile".
renejansen
Ik heb met VdL 2007 nu ook een probleem met branden. Ik krijg de boodschap: Te weinig systeembronnen. Coderen mislukt.
Ik heb nog nooit iets dergelijks gehad en heb aardig wat filmpjes gebrand, maar met VdL 2007 heb ik dit probleem.
Ik heb een Intel Celeron 1.7GHz en heb mijn interne geheugen net vergroot van 384MB naar 768MB. Ik had gehoopd dat dit de oplossing zou zijn. Is er iemand die mij in de goede richting kan helpen?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.