Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vob Bestanden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
haley
Hallo.

Wie kan mij helpen met dit probleem? Ik heb een TV programma opgenomen op de harde schijf van mijn Pioner stand alone combi recorder.Dat bestand vervolgens gekopieerd naar een DVD-rw in de video modus en gefinaliseerd. Vervolgens wil ik de schijf met de computer bewerken.daarvoor heb ik vdl 2007 plus. Ik zie wel de balk lopen en de map verschijnen,maar als ik erop klik,opend de map zich niet,dus kan ik de bestanden niet naar de tijdlijn slepen. Het is een VOB bestand, toch? dan zou dat met magix moeten kunnen. Wie weet hier iets van?
Rijk
Hallo Haley,
Een VOB bestand moet je gewoon via de Mediapool naar de tijdlijn kunnen slepen. Zorg dat je in de mediapool het bestand (via de mappenstructuur) ziet en sleep het dan met de muis naar de tijdlijn. Omdat het misschien een vrij groot bestand is kan het even duren voor het op de tijdlijn verschijnt (je ziet dan bovenin activiteit).
Als het niet direct vanaf je dvd lukt, kun je ook proberen het VOB bestand eerst via de Windows Verkenner van de dvd naar een harde schijf te kopieren.

Wat bedoel je overigens met: "ik zie wel de balk lopen"? Wat voor balk, welke balk?

groet
Rijk
haley
QUOTE(Rijk @ 06.04.2007 18:42:19) [snapback]167183[/snapback]
Hallo Haley,
Een VOB bestand moet je gewoon via de Mediapool naar de tijdlijn kunnen slepen. Zorg dat je in de mediapool het bestand (via de mappenstructuur) ziet en sleep het dan met de muis naar de tijdlijn. Omdat het misschien een vrij groot bestand is kan het even duren voor het op de tijdlijn verschijnt (je ziet dan bovenin activiteit).
Als het niet direct vanaf je dvd lukt, kun je ook proberen het VOB bestand eerst via de Windows Verkenner van de dvd naar een harde schijf te kopieren.

Wat bedoel je overigens met: "ik zie wel de balk lopen"? Wat voor balk, welke balk?

groet
Rijk

Hallo Rijk,

Met die balk bedoel ik die franse tekst die verschijnt,als ik dubbel klik op een bestand in de mediapool en gaat er een zwarte balk van links naar rechts lopen. Het bestand naar de harde schijf kopieeren werkt en ik heb een goed beeld,maar nu heb ik probleem 2.Het geluid ruist,ondanks AC3. ik ben een beginner op dit gebied en zo makkelijk het is als magix wil doen geloven,is het niet.

groet,
Haley

Rijk
QUOTE(haley @ 08.04.2007 12:35:37) [snapback]167250[/snapback]
Met die balk bedoel ik die franse tekst die verschijnt,als ik dubbel klik op een bestand in de mediapool en gaat er een zwarte balk van links naar rechts lopen.

Dat is voor mij onbekend, kun je er iets van laten zien d.m.v. een screenshot?
QUOTE(haley @ 08.04.2007 12:35:37) [snapback]167250[/snapback]
Het geluid ruist,ondanks AC3.

Zit die ruis nog niet in het origineel als je dat afspeelt?

Bij mij gaat het wel zo gemakkelijk als Magix zegt: Klik en sleep naar de tijdlijn, kijk maar hier:
Click to view attachment

groet
Rijk
haley
Hallo rijk.

Klopt, het slepen naar de tijdlijn heb ik onder de knie. En wat die ruis betreft,dat is denk ik nieuw voor velen. Dit is er aan de hand.De ARD heeft het programma dat ik heb opgenomen uitgezonden in HD. Mijn Pioneer combi kan dat niet opnemen en neemt dan op in Mpeg.Dan onstaat er bij weergave ruis. Die is niet weg te krijgen.Deze uitleg heb ik gekregen van de ARD nadat ik hun een mail had gestuurd. Dat kan wel kloppen,want ik heb op NED2 opgenomen en geimporteerd in Magix en dat ging feilloos,waarbij beeld en geluid perfect waren.

groet,
Haley
haley
QUOTE(Rijk @ 08.04.2007 17:52:34) [snapback]167274[/snapback]
Dat is voor mij onbekend, kun je er iets van laten zien d.m.v. een screenshot?

Zit die ruis nog niet in het origineel als je dat afspeelt?

Bij mij gaat het wel zo gemakkelijk als Magix zegt: Klik en sleep naar de tijdlijn, kijk maar hier:
Click to view attachment

groet
Rijk

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.