Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kan Geen Verbinding Maken Met Geselecteerd Apparaat
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
markcoutinho
Hallo,

Informatie vooraf:
Ik heb Magix VideoDeLuxe 2007, versie 6.0.4.0; Windows XP, SP2; Sony CamCorder DCR-TRV240E

De Camcorder wordt wel door Windows herkend (als ik 'm aanzet vraagt ie welke actie uitgevoerd moet worden - ik kies dan voor capturen met Magix). Eenmaal binnen Magix kies ik voor Opname ---> Digital Video, maar dan verschijnt de melding: "Kan geen verbinding maken met geselecteerd apparaat".
What to do?
FransS
Hoi Markcoutinho,

Om te beginnen moet je,je niets aantrekken van het menu dat je krijgt van windows klik daar bij op annuleer.

Dan ga je als volgd te werk zet de camera in play position en klik dan het programma aan van video de lux ,dan op de des betreffende handeling die je wil doen en dan zal je zien dat het programma aangeeft dat hij je camera gevonden heeft en zal dan ook werken althans zo zou het moeten zijn.anders horen we je nog of het probleem er nog is.
Laat ons ook even weten wat voor verbinding je hebt USB of Fire-wire (1394 of i-link) de laatste 2 zijn het zelfde .

Groet Frans S. user.gif
markcoutinho
Weliswaar een voor mij onlogische manier, maar je suggestie werkt wel.
Bedankt, Frans!

QUOTE(FransS @ 03.04.2007 23:25:18) [snapback]167003[/snapback]
Hoi Markcoutinho,

Om te beginnen moet je,je niets aantrekken van het menu dat je krijgt van windows klik daar bij op annuleer.

Dan ga je als volgd te werk zet de camera in play position en klik dan het programma aan van video de lux ,dan op de des betreffende handeling die je wil doen en dan zal je zien dat het programma aangeeft dat hij je camera gevonden heeft en zal dan ook werken althans zo zou het moeten zijn.anders horen we je nog of het probleem er nog is.
Laat ons ook even weten wat voor verbinding je hebt USB of Fire-wire (1394 of i-link) de laatste 2 zijn het zelfde .

Groet Frans S. user.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.