Mijn oog viel vandaag ineens op een nieuwe lay-out van dit forum. Alle reacties zijn met headlines onder het topic gezet, en als je op de headline klikt krijg je het hele bericht te zien. Is dit bij jullie ook zo?
Sander
Rijk
02.04.2007 18:13:42
Hoi Sander, Bij mij is zo te zien niets veranderd. Heb je niet per ongeluk ergens een instelling gewijzigd?
groet Rijk
Duiker
02.04.2007 21:58:04
Nou, ik heb niets veranderd. Zo ziet het er nu bij mij uit
Sander
FransS
02.04.2007 22:35:26
Hoi Sander ,
Heb je perongeluk je koekies weg laten halen met je viruskiller want dan ziet het er zo uit .en hij geeft dan aan dat je niets gelezen hebt klop dat ?
Groet Frans S.
Duiker
03.04.2007 05:14:16
Ik verweider regelmatig mijn koekjes, maar dit heb ik nog nooit gehad. Maar als ik een nieuwe post nog niet gelezen heb, dan staat er een oranje blokje voor de post. En zelfs nu ik al de posts weer gelezen heb, blijf ik die lijst onder de posts zien. ik kan er wel aan wennen hoor, maar ik vroeg me af hoe het kwam.
Sander
Rijk
03.04.2007 17:58:46
Hoi Sander,
Het is me gelukt om jouw layout ook bij mij in te stellen. Dat gaat zo: Klik op Options, rechtsboven in de blauwe titelbalk. Dan klik je onder Display Modes op: Switch to Outline. En dan krijg je de layout volgens jouw Bijlage.
Terug naar de normale layout gaat door aan te klikken: Switch to Standard, zie ook mijn Bijlage Click to view attachment
groet Rijk
Duiker
04.04.2007 10:10:48
Ha, nou dank je wel. En toch weet ik zeker dat ik die instelling niet heb veranderd.
Maar goed, het is weer lekker vertrouwd zoals het was.
En toch weet ik zeker dat ik die instelling niet heb veranderd.
zitten er bij jullie nog veel kabouters?
FransS
04.04.2007 13:48:51
Rijk, magixe krachten denk ik ! ha,ha,ha,ha,
Frans S.
Duiker
05.04.2007 10:50:55
Nou, ik had laatst wel een plakkerige smurrie onder mijn schoen zitten, ik meende er ook een klein rood mutsje tussen te zien . Dus ja, dat zou zo maar kunnen. En trouwens,,,, hier in Friesland kun je alles verwachten!
Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.