Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foute Indeling Kopie Branden Met Magix Vdl-2006 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Femmie
Als mijn film af is en hij gebrand wordt op een DVD gaat dit prima en hij speelt keurig af op mijn Bose-dvd-speler. Wil ik van die DVD een kopie maken met het Magix brandprogramma of Nero dan speelt hij alleen af op de pc. Na het branden verschijnt dan ook de melding fout bij schrijven van de disk maar evengoed speelt hij wel af op de PC, in de bose-dvd-speler geeft hij de melding foute indeling! Gebruik ik bij het branden voor de kopie een DVD+RW dan doet hij het wel goed en speelt goed af op de dvd-speler. Ik snap er niets meer van al helemaal niet omdat ik al de nodige kopiëen van films heb gemaakt. Hetzelfde gebeurt ook als ik van een image brand en met het slepen in Nero van de bestanden. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Duiker
Hallo,

Kan het zijn dat je verschillende types dvd's gebruikt (+ plus en/of - min)?
Want als je zegt dat het met een dvd +rw wel lukt, lijkt het mij dat je dvd speler
zinnig is met welk schijfje hij accepteerd (wat overigens niet zo vreemd is hoor, want dit gebeurt vaker).
Als je dus een min - dvd gebruikt kan het best zijn dat je speler deze niet 'lust'.

Sander
Femmie
QUOTE(Femmie @ 31.03.2007 18:49:18) [snapback]166774[/snapback]
Als mijn film af is en hij gebrand wordt op een DVD gaat dit prima en hij speelt keurig af op mijn Bose-dvd-speler. Wil ik van die DVD een kopie maken met het Magix brandprogramma of Nero dan speelt hij alleen af op de pc. Na het branden verschijnt dan ook de melding fout bij schrijven van de disk maar evengoed speelt hij wel af op de PC, in de bose-dvd-speler geeft hij de melding foute indeling! Gebruik ik bij het branden voor de kopie een DVD+RW dan doet hij het wel goed en speelt goed af op de dvd-speler. Ik snap er niets meer van al helemaal niet omdat ik al de nodige kopiëen van films heb gemaakt. Hetzelfde gebeurt ook als ik van een image brand en met het slepen in Nero van de bestanden. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Hoi Sander,
Bedankt voor je reaktie. Ik gebruik + dvd's. Het rare is dat ik dezelfde dvd's hier al vaker voor heb gebruikt het is mij een raadsel waarom het nu ineens niet meer lukt. Ik zal eens een ander merk kopen nu gebruikte ik TDK je weet maar nooit. Blijft wel lastig ik heb ook geen zin om steeds weer opnieuw de hele boel te laten renderen wat dat gaat dan weer wel, dus van begin af aan.
Duiker
Als je niet steeds wil renderen, dan moetje op 'alle behouden' klikken als je het branden in gang zet,
Dan brand hij direct zonder opnieuw te renderen,

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.