Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hangend Dvds
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Steffie
Best Forum, rolleyes.gif [size="2"][/size]
Na weken een film bewerkt te hebben (DV avi) en terug gebracht van 85 min naar 46 min en niet zoveel FX er in verwerkt.Kon ik dan eindelijk de film op DVD zetten.
Na een nachtje de machine het werk laten doen, de volgende morgen de nieuwe DVD in de afspeler geplaast(Pioneer)
Tot mijn verbazing bleef het beeld telkens hangen, liep weer verder bleef weer hangen enz. enz.
Nieuwe DVD gemaakt met dezelfde film en daar gebeurde hetzelfde
Hoe kan dit? mellow.gif Mijn Fout? blush.gif
Steffie
FransS
Als de DVD het wel doet in je computer zal het waarschijnlijk aan de Pioneer speler liggen ,het is namelijk algemeen bekend dat niet iedere DVD-speler gebranden DVD kan afspelen er zijn nog al verschillen van slikken van DVD 's in verschillende merken.
Probeer eens naar een kenns of naar een winkel te gaanmet een smoes van ik wil een DVD speler kopen en probeer dan op verschillend spelers je DVD uit .

Suc6 Frans S. user.gif
landrover
Hallo Steffie,

Omdat je film ong. 3 kwartier duurt is het verleidelijk een hoge bitrate in te stellen vanwege de beeldkwaliteit, maar als je een té hoge bitrate hebt ingesteld, gaan sommige DVD-spelers wel eens vreemd doen omdat ze de datastroom niet meer aankunnen.
Steffie
Hallo Franss en Landrover,
Bij elkaar heb er vier DVDtjes aan besteed en op een gegeven moment wilde VDL de film niet meer branden ( kon het bestand niet vinden)terwijl de film in de arranger stond en heb ik uiteindelijk de film met Nero Vision Express gebrand in de standaard instellingen.
De DVD bleef nu niet hangen en de menus zijn niet zo mooi en de kwaliteit, vooral bij een bewegende camera, was minder.
Al met al niet zo'n beste beurt voor VDL mad.gif
Bedankt voor de adviezen biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.