Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ander Programma Om Menu's Te Maken
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
woodymax
beste,

graag zou ik om bepaalde redenen (zie andere topic's) de film in magix maken maar het menu met een ander programma erbij maken en dan als geheel branden.

is dat mogelijk ?

vr gr woodymax
FransS
QUOTE(woodymax @ 23.03.2007 18:12:15) [snapback]166122[/snapback]
beste,

graag zou ik om bepaalde redenen (zie andere topic's) de film in magix maken maar het menu met een ander programma erbij maken en dan als geheel branden.

is dat mogelijk ?

vr gr woodymax

ik dacht het niet,maar niets is onmgelijk,je maakt het alleen moeilijker voor je zelf denk ik,want dan heb je een autoQeu nodig.

Suc6 Frans S. user.gif
jan
QUOTE(woodymax @ 23.03.2007 19:12:15) [snapback]166122[/snapback]
beste,

is dat mogelijk ?

vr gr woodymax

Hoi;

Ik ben nog een echte beginner onder de beginners maar ga toch een poging wagen. Misschien is het mogelijk om je film als hij helemaal klaar is te exporteren als b.v. avi of mpeg, en dan dit bestand importeren in het programma waar je het menu mee wil maken...?? Ik heb zoiets weleens gedaan met een videobestand wat ik van een DVD had afgehaald, bewekt en toen opnieuw gebrand. Ging goed. Nou, misschien heb je er iets aan. In ieder geval succes!

Vr. Gr. Jan
videofred2
Dat gaat perfect met het -gratis- programma DVD Styler:
http://support.magix.net/boards/magix/inde...mp;#entry141973

Maar welke versie gebruik je, Woodymax?
In Vdl 2007 kun je heel veel met de menu's doen.

Fred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.