QUOTE(woodymax @ 22.03.2007 19:00:10) [snapback]166052[/snapback]
rijk dit is niet mogelijk als je op dat steeksleuteltje klikt dan zie staan er frame's om de tekst maar dat zie je niet op de dvd speler dat is puur om te bewerken.
groetten woodymax
Ik ben niet duidelijk genoeg geweest: In mijn voorstel moet je ook de foto-frames (maar dan desgewenst zonder foto's) accepteren (dus ook aanvinken links) en die kun je dan, nadat je op het steeksleuteltje hebt geklikt, bewerken.
Let op: Nadat je op het steeksleuteltje hebt geklikt, zie je rechts daarvan nog 6 knoppen verschijnen. Klik nu op de derde van links, zie pijl 1 in de bijlage:
Click to view attachmentNu ontstaan er nog meer frames en nu kun je de tekst en het foto-frame afzonderlijk bewerken. Ik heb het foto-frame verkleind (pijl 2) en bovendien verplaatst, zodat het links van de tekst komt te staan (pijl 3)
Als je nu weer op het steeksleuteltje klikt, zie je het resultaat:
Click to view attachmentIn de volgende bijlage zie je hoe ik op de zelfde manier hoofdstuk 2 en het daarbij behorende verkleinde foto-frame onder hoofdstuk 1 heb gezet:
Click to view attachmentHet is niet helemaal netjes onder elkaar, maar de bedoeling is duidelijk. Ik denk dat het zo ook op je dvd komt te staan en dat je dan de mini-frames ziet oplichten (maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de reden waarom je alleen maar tekst wilt zien op je menu en geen plaatjes of frames.
groet
Rijk