Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestand Importeren En Exporteren
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jan
Hoi;

Als ik een videobestand importeer, b.v. een filmpje van het internet, en ik wil dit dan exporteren als MPEG 2 bestand, om later ergens te kunnen invoegen en bewerken, dan duurt dit exporteren heeel laaang... Bv. een stukje van 60 seconden duurt wel 12 min. over het exporteren. Kan iemand mij vertellen of ik iets verkeerd doe, of dat dit ander kan...Alvast mijn dank!

Vr. gr. Jan
FransS
Het zou best kunnen,ik zelf heb dit nog nooit geprobeerd .En ik denk niet dat je iets verkeerd doet . user.gif

Groet Frans S.
jan
Het zou best kunnen,ik zelf heb dit nog nooit geprobeerd .En ik denk niet dat je iets verkeerd doet . user.gif

Groet Frans S.

Dank voor je reaktie Frans. Ik ben nog wat verder aan het experimenteren geweest, en kwam er achter dat een gedownload videobestand zich veel sneller laat exporteren naar het Magix Video formaat, zich dan soepel laat bewerken en ook weer veel sneller op DVD laat zetten. Misschien interessant voor iemand om te weten.

Vr. Groet. Jan.

p.s. Ook pas ik jouw werkwijze toe om dat extra bestandje wat Magix op de DVD zet te verwijderen. Dus eerst op DVD-RW branden, dan kopieeren zonder dat extra bestandje en dan definitief branden. Dit allemaal voor de "bedrijfszekerheid". Bedankt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.