Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mvd Bestand Omzetten Zodat Het Verstuurd Kan Worden Over De Mail
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
dor
hallo iedereen,

ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb video deluxe 2007. het bewerken gaat lekker maar nu wilde ik mijn werk laten zien aan mijn vriendin via de mail.nu weer ik niet hoe dit moet want een mvd bestand verzenden dat lukt niet.

wie oo wie kan mij helpen? want zo kan ik mijn werk alleen laten zien door het te branden. terwijl ik het leuk vind om tussendoor ook wat te laten zien.

alvast bedankt voor jullie reacties
FransS
Je kan je werk op een DVD-RWtje zetten die kun je later dan weer gebruiken.
En er is een opties in V.d.Lux om het te verzenden via ADSL kijk bij E-mailverzenden .

Suc6 Frans S. user.gif
Tukkerstein
Of je gaat naar bestand - exporteren en je kiest een klein bestandsformaat uit (windows media), beetje met de instellingen rotzooien en zorgen dat het niet boven de 10 MB uitkomt (dat is meestal het limiet voor e-mail). Je kunt het misschien makkelijker uploaden naar google video/youtube.com en dan de link sturen.
ad1003
ron, een *.mvd bestand verzenden heeft geen zijn omdat dit alleen de bewerkings instrukties voor de film bevat. Ik hoop dat ik het zo juist zeg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.