Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kopiëren Van Film
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
lies
Als ik een film heb gebrand met VdL 2005 plus, wilt hij deze niet kopiëren.
Om bv. 5 dezelfde films te maken moet ik hem 5 keer laten branden.
Is daar een reden voor waarom hij de dvd's niet wil kopiëren?
Ik heb al zitten zoeken in de instellingen, maar vind de oorzaak niet direct.

Alvast mercikes voor het antwoord.
Duiker
Maar, als je hem vijf keer wil hebben, dan moet je hem toch zowieso vijf keer branden?
dus of je dit nu met Vdl doet of niet, dat maakt niet uit....toch?

Sander

p.s. Als je vijf x wilt branden dan hoef je niet vijf keer het hele renderproces te doorlopen hoor.
Als je de brandfunktie opstart vanuit je filmproject dan kun je zo gaan branden.
Als hij vraagt om opnieuw te encoden zeg je nee, en dan bakt hij direct je dvd-tje
lies
QUOTE(Duiker @ 08.03.2007 22:08:11) [snapback]164904[/snapback]
Als je vijf x wilt branden dan hoef je niet vijf keer het hele renderproces te doorlopen hoor.
Als je de brandfunktie opstart vanuit je filmproject dan kun je zo gaan branden.
Als hij vraagt om opnieuw te encoden zeg je nee, en dan bakt hij direct je dvd-tje

Dan kan ik die dvd niet afspelen.
Ik moet dus 5 x de dvd volledig laten branden, anders kan hij ze niet lezen.
FransS
QUOTE(lies @ 11.03.2007 13:55:39) [snapback]165142[/snapback]
Dan kan ik die dvd niet afspelen.
Ik moet dus 5 x de dvd volledig laten branden, anders kan hij ze niet lezen.

Hoi Lies,

Als je 5 DVD wil hebben van de zelfde Film kun je in het VdLux programma aangeven dat je er 5 wil hebben dan brand hij er 5 achter elkaar.zoals Duiker al schreef. Dat je dan geen DVD in je computer kunt afspelen dat is een gewoonlijke zaak.
Maar je kan het ook anders en wel je brand eerst je DVD met V.d.Lux op een RWtje en kontroleer het dan of er geen fouten op staan en je brand er dan 5 van op een Retje ,zo kan het ook,je kan zoiezo geen dvd bekijken als je aan het branden bent of bedoel je dat niet .

Frans S. men_ani.gif user.gif
lies
QUOTE(FransS @ 11.03.2007 18:11:27) [snapback]165153[/snapback]
Hoi Lies,

Als je 5 DVD wil hebben van de zelfde Film kun je in het VdLux programma aangeven dat je er 5 wil hebben dan brand hij er 5 achter elkaar.zoals Duiker al schreef. Dat je dan geen DVD in je computer kunt afspelen dat is een gewoonlijke zaak.
Maar je kan het ook anders en wel je brand eerst je DVD met V.d.Lux op een RWtje en kontroleer het dan of er geen fouten op staan en je brand er dan 5 van op een Retje ,zo kan het ook,je kan zoiezo geen dvd bekijken als je aan het branden bent of bedoel je dat niet .

Frans S. men_ani.gif user.gif

Ik bedoelde dat ik dan die 4 andere dvd's niet kan afspelen in mijn dvd-speler.
De eerste kan hij lezen zonder problemen, maar de andere 4 kan hij niet lezen.
Duiker
Verloopt het brand proces bij die andere vier dvd's wel normaal?
en krijg je ook de melding dat het branden succesvol is verlopen.?
Omschrijf eens hoe je stap voor stap te werk gaat.

Sander
lies
Ik maak mijn eerste dvd aan en brand hem, eens deze volledig gebrand is (brandproces volledig afgelopen is), dan steek ik de volgende dvd erin en duw terug op de knop om te beginnen branden. Dan komt er een venster te voorschijn met 4 knoppen op :
alles encoden / encoden / .. / .. (de laatste 2 ken ik niet meer van naam).

Hier druk ik op de 2de knop (encoden).

Moet ik soms op een andere knop duwen om het brandproces sneller te laten verlopen of doe ik het juiste?
FransS
Hi oLies ,

Als je er een gebrand hebt met V.d.lux ,kan je ook de volgend met Nero branden deze gaat sneller als je b.v. weer met v.d.L gaat encode en branden .

Suc6 Frans S. user.gif
jan
QUOTE(lies @ 23.03.2007 14:08:54) [snapback]166096[/snapback]
Ik maak mijn eerste dvd aan en brand hem, eens deze volledig gebrand is (brandproces volledig afgelopen is), dan steek ik de volgende dvd erin en duw terug op de knop om te beginnen branden. Dan komt er een venster te voorschijn met 4 knoppen op :
alles encoden / encoden / .. / .. (de laatste 2 ken ik niet meer van naam).

Hier druk ik op de 2de knop (encoden).

Moet ik soms op een andere knop duwen om het brandproces sneller te laten verlopen of doe ik het juiste?

Hoi Lies,

Als je op de knop "encoden" drukt gaat hij de hele film weer opnieuw berekenen hetgeen niet nodig is. Je moet volgens mij op een van die twee laatste knoppen klikken, ik dacht "alles behouden". Maar als je van te voren hebt aangegeven dat je er 5 wilt branden dan vraagt hij, als ik mij niet vergis, na de eerste of je er een nieuwe schijf in wilt stoppen. Zelf brand ik altijd één exemplaar met Magix op een DVD/RW en kopieeer dit dan naar mijn documenten. Dan ga ik met het Nero programma verder. Ik heb gemerkt dat dat met mijn apparatuur het zekerst werkt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Vr. Groet. Jan.
Duiker
Als je meerdere films op één dvd wil zetten kun je kiezen voor alle behouden. Nu behoud hij beide films.
Als je slechts één film hebt kun je kiezen voor behouden.
Als je kiest voor encoden gaat hij de gekozen film opnieuw renderen.
Als je kiest voor alle encoden gaat hij (bij meerdere films) alle films opnieuw encoden.

Wil je niets veranderen, kies dan voor de optie 'behouden'

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.