Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Knippen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
lies
Hallo,

Om een stuk uit de film uit te knippen gebruikte ik altijd T in het begin van dat stukje om eruit te knippen en K op het einde van het weg te doen stuk, maar nu lukt me dat niet meer.
Als ik nu T en K doe dan deelt hij het gewoon op in een stuk apart, maar hij doet het niet meer weg.

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Btw : ik werk met 2005 plus.
Rijk
Dat is wel vreemd, werkt het wel als je op de functie "Begin scene verwijderen" klikt van het pop-up schermpje bij het schaartje (onder de monitor)?

Heb je misschien het betreffende spoor vergrendeld staan? Het slotje uiterst links van het spoor is dan rood gekleurd, klik er op om het weer te ontgrendelen. Bij een vergrendeld spoor werkt het knippen anders.

groet
Rijk
lies
QUOTE(Rijk @ 09.03.2007 19:04:31) [snapback]164977[/snapback]
Dat is wel vreemd, werkt het wel als je op de functie "Begin scene verwijderen" klikt van het pop-up schermpje bij het schaartje (onder de monitor)?

Neen dat werkt ook niet sad.gif

QUOTE(Rijk @ 09.03.2007 19:04:31) [snapback]164977[/snapback]
Heb je misschien het betreffende spoor vergrendeld staan? Het slotje uiterst links van het spoor is dan rood gekleurd, klik er op om het weer te ontgrendelen. Bij een vergrendeld spoor werkt het knippen anders.

Dat is het eerste waar ik op gelet heb en dat staat allemaal zoals het vroeger ook stond.
Ik vind het echt raar en ambetant want als ik nu iets wil knippen moet ik de rest van mijn film weer allemaal verslepen en dat is alles behalve simpel.
Rijk
Ik weet het verder helaas ook niet. Misschien nog iemand anders op dit forum een idee?

Je zou kunnen overwegen VdL opnieuw te installeren, dan moet je het wel eerst netjes de-installeren (kan via Start/Magix VdL/De-installeren). Als het goed is blijven je filmbestanden wel intact, maar voor alle zekerheid zou je ze even kunnen verplaatsen naar een andere directory die VdL niet kent. Daarna VdL de-installeren en opnieuw installeren en tenslotte de filmbestanden weer terug zetten naar de oorspronkelijke dir.

groet
Rijk

PS: wat betekent: ambetant? question.gif
FransS
QUOTE(Rijk @ 11.03.2007 16:58:38) [snapback]165149[/snapback]
PS: wat betekent: ambetant? question.gif

Ja Rijk dat is nog eens ver over de grens,maar de betekennis van "ambetant" is vervelend of lastig om te doen .
zo heb je weer wat geleerd want Lies is van over de Grens en wellicht ergen van de Anvers ?

Groet Frans S men_ani.gif user.gif
Rijk
Bedankt Frans. ik bewonder je talenkennis. Naast het Noors blijk je nu ook al het Vlaams te beheersen. blabla2.gif
En dat voor een Mokumer.

groet
Rijk
FransS
zo RIJK dat heb je goed onthouden ik ben geen echte mokummer hoor,ben geboren in het zuien 'ne KRUIK.
WE gaan nu naar CHINA en wie weet kom ik strak terug met spleetogen en een wartaal ,ha,ha,ha,ha user.gif
7 talen Rijk groetjes Frans S.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.