Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto Uit Film
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
lies
Ik zou graag enkele foto's maken van mijn films, maar ik ben nu al een tijdje op zoek hoe ik dat moet doen en ik vind er geen oplossing voor.
Misschien kan er mij iemand helpen die al meer ervaring heeft met het programma dan ik, want ik ben nog een leek.

Alvast nen dikke merci.
FransS
Hoi Lies .

Vertel eerst eens waar je mee werkt dan kunnen we daar een antwoord op geven .

Groet FRans S. user.gif
Rijk
QUOTE(lies @ 07.03.2007 11:28:32) [snapback]164774[/snapback]
Ik zou graag enkele foto's maken van mijn films, maar ik ben nu al een tijdje op zoek hoe ik dat moet doen en ik vind er geen oplossing voor.
Misschien kan er mij iemand helpen die al meer ervaring heeft met het programma dan ik, want ik ben nog een leek.

Alvast nen dikke merci.

Hallo Lies,
Zet de Startmarker in de tijdlijn op de plaats waarvan je de foto wilt exporteren (oftewel: linker muisklik). Toets nu Alt + N (of klik: Bestand/Film exporteren/Enkel frame als JPEG als je liever met de muis werkt). Vul nog even de gewenste bestandsnaam en opslaglocatie in en klik OK.

groet
Rijk
lies
QUOTE(Rijk @ 07.03.2007 14:50:46) [snapback]164791[/snapback]
Hallo Lies,
Zet de Startmarker in de tijdlijn op de plaats waarvan je de foto wilt exporteren (oftewel: linker muisklik). Toets nu Alt + N (of klik: Bestand/Film exporteren/Enkel frame als JPEG als je liever met de muis werkt). Vul nog even de gewenste bestandsnaam en opslaglocatie in en klik OK.

groet
Rijk

mercikes voor de hulp,
btw : ik gebruik 2005 plus rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.