Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Transcoderen Lukt Niet
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
paulduijf
Windows Vista/VDL2007+

Sinds een week ben ik de blije bezitter van VDL2007+. Met veel plezier de beelden van mijn wintersportvakantie bewerkt. Alleen daarna ging het mis. Toen ik de film op een dvd wou branden kon ik mijn brander niet kiezen. Maar ik kon wel kiezen om de dvd naar de harde schijf weg te schrijven. Het was al laat en ik had geen zin om dit probleem verder uit te zoeken dus liet hem maar de hd wegschrijven. Echter, de volgende dag, zo'n 9 uur later was hij nog bezig om het menu te transcoderen... Dit leek mij wel erg lang.
Toen ik nog een keer wilde branden kreeg ik een melding over verouderde drivers of iets dergelijks. Dus ik heb op de Magix-site gekeken en vond daar een update, speciaal voor Vista. Mooi! En inderdaad: nu zag ik wel mijn brander. Dus meteen VDL weer aan het werk gezet. Maar weer na zo'n 9 uur was hij nog steeds bezig om stap 1 (menu film transcoderen) uit te voeren. Ook was er niet veel harde schijf/brander activiteit te bespeuren.
Als ik in de tijdelijke map ging kijken (DVD image ...) dan stonden daar een paar bestanden, totaal nog geen 100kb. Niet echt de 4,7GB van een dvd.
Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe? Of heb ik een instelling verkeerd? Of heb ik misschien nog een update gemist?

Alvast bedankt!
FransS
Beste Paul ,

Kan het niet zo zijn dat Vista en V.d.Lux nog echt niet goed samen werken ?
Maar ik denk je hebt de film gemonteerd en proberen te branden voor dat je de update hebt binnen gehaald en nu kan het voorval zich voor doen dat er toch ergens een kink in het filmpje gekomen is,het is een hoop werk dat weet ik maar probeer eens alles opnieuw op te zetten ,ja ,ja ik hoor het je zeggen veel heel veel werk maar als je dat niet doet weet je ook niet of het daar aan gelegen heeft ,en niet geschoten is mis geschoten het is het proberen waard.

Suc6 Frans S. user.gif
paulduijf
Bedankt voor je reactie! Ik ga het binnenkort proberen met een nieuw projectje. Heb nog een aantal films te doen wink.gif
Ik heb de film nu al wel op dvd. Het project ge-exporteerd en met Nero Vision op dvd gebrandt. Maar liever gebruikt ik alleen VDL.
paulduijf
Een andere film zonder bewerken op dvd met succes gebrand. En het gaat sneller dan voorheen (met vdl 2006). Of het komt omdat ik een betere laptop heb wink.gif
FransS
QUOTE(paulduijf @ 23.02.2007 10:01:27) [snapback]163754[/snapback]
Een andere film zonder bewerken op dvd met succes gebrand. En het gaat sneller dan voorheen (met vdl 2006). Of het komt omdat ik een betere laptop heb wink.gif

Beste Paul,

Ik zou het niet weten,was devorige Laptop dan trager ?
En je hebt nu 2006 waar je mee werkt als dat beter en prettiger werkt zou ik hier mee door gaan,ik vind 2006+ ook prettiger dan 2007+ niet dat ik het afkraak maar ik bener nog niet helemaal van overtuigd vooral over het HD gebeuren,het meeste doe ik dan ook met 2006+.
Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.