Windows Vista/VDL2007+
Sinds een week ben ik de blije bezitter van VDL2007+. Met veel plezier de beelden van mijn wintersportvakantie bewerkt. Alleen daarna ging het mis. Toen ik de film op een dvd wou branden kon ik mijn brander niet kiezen. Maar ik kon wel kiezen om de dvd naar de harde schijf weg te schrijven. Het was al laat en ik had geen zin om dit probleem verder uit te zoeken dus liet hem maar de hd wegschrijven. Echter, de volgende dag, zo'n 9 uur later was hij nog bezig om het menu te transcoderen... Dit leek mij wel erg lang.
Toen ik nog een keer wilde branden kreeg ik een melding over verouderde drivers of iets dergelijks. Dus ik heb op de Magix-site gekeken en vond daar een update, speciaal voor Vista. Mooi! En inderdaad: nu zag ik wel mijn brander. Dus meteen VDL weer aan het werk gezet. Maar weer na zo'n 9 uur was hij nog steeds bezig om stap 1 (menu film transcoderen) uit te voeren. Ook was er niet veel harde schijf/brander activiteit te bespeuren.
Als ik in de tijdelijke map ging kijken (DVD image ...) dan stonden daar een paar bestanden, totaal nog geen 100kb. Niet echt de 4,7GB van een dvd.
Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe? Of heb ik een instelling verkeerd? Of heb ik misschien nog een update gemist?
Alvast bedankt!