Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fade-out Naar Onscherp
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jan
Hoi:

Weet iemand of het mogelijk is om een fade-out van een scherp naar een volledig onscherp beeld te maken en evt. vice-versa.

Vr. Gr. Jan v. P.
FransS
QUOTE(jan @ 20.02.2007 13:00:46) [snapback]163451[/snapback]
Hoi:

Weet iemand of het mogelijk is om een fade-out van een scherp naar een volledig onscherp beeld te maken en evt. vice-versa.

Vr. Gr. Jan v. P.

Kijk even alle videotrans. na er zit er een bij maar ik weet zo gauw niet welke .
Frans S. user.gif
jan
Bij de overgangen zit er geen bij, ik heb ook bij Magix geïnformeerd, maar volgens hun zit er geen pasklare overgang in het programma, dus ik had gehoopt dat er een andere mogelijkheid zou zijn.

vr.gr. Jan.

p.s Ik heb per ongeluk deze vraag 3 !! keer in het forum gesteld... (beginnersongeluk) helaas wist ik niet hoe er twee te verwijderen. Sorry
Duiker
Als hij er niet standaard bij zit kun je hem wel maken.
Knip het laatste stukje van de scene die je wilt faden in tweën.
Het eind stukje van de scene maak je met je effecten scherm onscherp.
Nu trek je het begin van deze scene uit over het eerste deel, en voila. je fade is daar.

Sander
Duiker
excl.gif excl.gif excl.gif A.U.B. IN ANDERE POST VERDER GAAN, DEZE STAAT DUBBEL!!!!!! excl.gif excl.gif excl.gif excl.gif excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.