Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1400 Overgangen/effecten - Gratis Of Niet?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
tweaktubbie
Heb nu 'n trial voor 2007 en overweeg de aanschaf. Maar las dat de meegeleverde effecten/overgangen (net als bij concurrentprogramma's) niet allemaal zijn vrijgegeven. Dus een klein deel zonder betaling bruikbaar is.

Klopt dat? Ik zie op de demo (http://content.magix.net/richmedia/nl/video/product/vdlx/vdlx_2007_nl_clc_demoshow.asf) leuke effecten, en dat wil ik hebben blush.gif Maar lees niets op de specificatiepagina's...
peke
Ik heb vorige week VDL 2007 + aangeschaft. Er zitten een heleboel nieuwe overgangen en effecten bij. Ik denk dat het normaal is dat bij de Trial versies deze niet allemaal beschikbaar zijn.

Ik ben in iedergeval tevreden met de mogelijkheden.

Groeten Peter
FransS
Hoi tweaktubbie,

Ik kan je wel vertellen net als Peke dat er zoveel in zitten die je niet gebruikt ,maar stel je gerust er zitten er vele malen meer in als in een trail dat zal je toch moeten weten dat een trail altijd ver uitgekleed is.
Vertel maar eens welke overgangen je zo mooi vind,want als het daar mee valt of staat dat je het programma koopt,dan zijn er wel meer programma's voor je die dan afvallen .

Groet Frans S. user.gif men_ani.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.