Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pal-uitgang Van Videocaptureboard?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
JeroenvHezik
Is het mogelijk om in Video deLuxe 2.0 de (PAL) video-uitgang van een captureboard (bijv. de Pinnacle DV-500) te gebruiken naast het videovenster op het VGA-scherm?

Controle van je montage ziet er op een TV-monitor er toch anders uit dan op VGA.
Daarnaast belandt het gebrande DVD of Super VCD resultaat meestal in een DVD standalone-speler......met een TV!
Hoe gaat het programma daarmee om?
Mike
Het programma gaat hetzelfde met je uitgang om zoals Windows daarmee omgaat. Je kunt waarschijnlijk niet tegelijkertijd en je VGA uitgang en je video uitgang gebruiken. Het is of/of. Tenzij je videokaart op beide uitgangen tegelijkertijd output kan geven natuurlijk, maar dit is eerder uitzondering dan regel...

Daar wil ik nog aan toevoegen dat de DV 500 een mooi stukje hardware is, maar niet het meest universele apparaat wat ik ken. Je zou wel eens problemen kunnen krijgen met capturen. Zie voor meer informatie s.v.p. bij de Video deLuxe FAQ's:

-Wat voor een FireWire kaart is nodig? Is bijvoorbeeld de Pinnacle DV500 ondersteund?
-Ik heb problemen met digitale (DV) capturing of terugschrijven naar de camera...
-Ik heb problemen met analoge video-capturing...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.