Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Object Vervangen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Pier
Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om mijn montage reeds gedeeltelijk voor te bereiden met testbeelden. Ik werk ook vaak met sequenties van foto's (en dus veel korte objecten), dus hoe efficienter hoe beter.

Ik kan hoofdstukmarkeringen plaatsen op de begin en eindposities,... dan de temp weghalen en definitieve beelden in de plaats duwen. Da's al ietwat omslachtig maar nog OK zolang er geen of niet teveel effecten aan te pas komen. Want dan wordt dat bijzonder omslachtig om alle effecten weer goed te krijgen.

Alle suggesties welkom

Dank,

Pieter
mschagen
Wat betreft effecten; Alle effecten die je hebt toegepast op objecten kun je opslaan als pre-sets (rechts klikken op object en juiste optie kiezen). Daarna kun je die preset vanuit de media manager weer op andere objecten laten vallen om zo het effect toe te passen. Dit soort dingen zijn ook mogelijk met titel pre-sets. Object curven zijn ook weer als pre-sets op te slaan. Kijk maar eens of je er wat aan hebt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.