Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleem Met Afspelen Mpeg
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Airfreak
Ik heb Video Deluxe 2600 de e-version op mijn PC gezet. Dit programma werkt naar behoren, doch als ik op internet een MPEG filmpje wil bekijken dan blijft de bewuste pagina op "verbinden" staan.
Als ik via GHOST mijn originele configuratie terugzet werkt alles naar behoren (Dus zonder Magix)
Iemand een oplossing voor dit probleem, alvast bedankt !

Grtz Airfreak
Airfreak
Mss even mijn vraag wat verduidelijken.
Het probleem met gebruik van Magix is dat ik met Mediaplayer geen MPEG films meer kan afspelen.
Ik heb reeds het forum wat afgezocht en ik kan niet direct een oplossing vinden.
Het lijkt me meer een "conflict" probleem te zijn, maar weet niet direct een oplossing.

Grtz Airfreak
landrover
Vermoedelijk is mpeg-video nu standaard gekoppeld aan VdL. Dat betekent dat dubbelklikken op een mpeg-bestand altijd de standaar-associatie zal starten. Dit kun je verhelpen door in de Windows Media Player bij de opties de standaardassociatie voor mpeg-video weer goed te zetten.
Airfreak
biggrin.gif Probleem is opgelost. Kreeg een tip van een collega om het Klite codec packet eens te proberen. Alles werkt nu naar behoren.

Grtz Airfreak
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.