QUOTE(Charles J. van Doornewaard @ 13.11.2006 23:02:40) [snapback]152482[/snapback]
Hoi Frans,
Kijk even naar mijn afbeelding. Wat doe ik hier fout? Ik krijg niet de gehele lijn naar beneden. Ineens gaat de muis verder met het linker gedeelte en blijft het rechtergedeelte staan. Ik slaag er niet in de geghele lijn eerst naar het midden te krijgen.
Even voor de goede orde: Ik werk met de Magix Video Deluxe 2006 Plus.
Hoi Charles ,
Als je de rodelijn hebt en het eerste vakje op de lijn hebt staan trek je de rode lijn naar de midden en dan ga je verder ,wat je nu kan doen is wat ik zie als hoogstepunt ,je gaat op dat vierkantje staan en haalt dat naar de midden of andersom naar gelang je het geluid wild hebben,experimenteer er eerst mee tot je vond dat het goed gaat voor je er nog aan gaat ergeren dat het niet gaat.
Voor alle zeker heid nog even hoe het zit,de rode lijn naar de midden als je eerst ee vakje het gezet op he punt waar je het geluid zachter wil hebben,daarna ga je wat terug en zet weer een vakje ,ga dan naar je vakje wat je het eerst gezet hebt en trek de rodelijn zover als jij je geluid wilhebben,ga zover tot je het orginale geluid weer wil hebben en zet daar weer een curv een stukje verder weer een en deze trek je dan weer naar de midden en dan moet het goed gaan maar probeer het eerst uit voor je in de fout gaat .
Suc6 Frans S.