QUOTE(FransS @ 06.11.2006 11:08:17) [snapback]151561[/snapback]
Hoi Polleke ,
Sory dat ik niet eerder kon antwoorden,maar nu heb ik ook 2007 plus en bij mij draait alles perfect.
En wat dat kennen betreft dat zou best wel eens kunnen, ik denk zelfs dat we samen nog wel geknikkerd hebben,en nog wel andere dingen met video en zo,aan de naam te zien woon je nu in belgie maar kom je regelmatig naar nederland om hier wat kennis op te doen wat videomontage betreft.Ha,ha,ha,ha, En als ik het goed heb begint je naam met een S.
Gegroet Frans S.

Hoi Frans,
ja inderdaad je hebt het goed en ik kwam voor nog meer als video te leren naar Nederland, maar die leerschool heb ik niet kunnen afmaken ! Ik moest wegens omstandigheden na 1 jaar weer alles opgeven.
Vond ik wel erg, want het was een hele ervaring.
Wat VDL betreft, ik heb 2 compen, de ene een AMD athlon 64 en de andere een Pentium 4. Allebei hebben ze 2 schijven van 120 gig en een geheugen van 1024 en op de AMD heb ik wel preview en op de pentium 4 niet. Ik heb alles vergeleken en de instellingen van het programma zijn op alle twee de compen indentiek, dus waar moet ik dan nog gaan zoeken, ik weet het niet meer hoor !
Groetjes,
Polleke