Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto Als Jpeg Op Dvd Tegelijk Met Film
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ad1003
Ik heb een film en foto's (via storyboard) op een DVD gebrand. VdL2006 plus
vraag: is het ook mogelijk, op de film DVD, de foto's als jpeg (1 tot 2 MB) op de DVD te zetten zodat er later weer afdrukken gemaakt kunnen worden?
Dan hoef ik nml geen losse CD met foto,s mee te geven.
Flowers
Dit is in iedergeval een manier:

http://support.magix.net/boards/magix/inde...showtopic=28439
ad1003
bedankt voor het snelle antwoord.
dit is inderdaad een manier, maar ik ben bang dat de kwaliteit minder is dan de oorspronkelijke foto van 2 MB
FransS
Hoi ad1003,

Als ik het goed begrijp, wil je een DVD maken en daar naast de Foto's die je gebruikt in de film er bij zetten als Jpeg bestanden .
Dan moet ik je helaas teleur stellen want dat gaat niet ,je kan wel je MVD bestanden er bij branden als het de Mb's niet overschrijt maar Jpeg bestanden om later foto's er van afdrukken gaat niet .Je zal voor je foto's toch een Cdtje moeten maken.
Groet Frans S. user.gif
Michel
Als je hoge kwaliteit fotos wilt hebben op een dvd kan je beter andere dvd authoring software gebruiken, je zou dan bijvoorbeeld de fotos als individuele menus kunnen maken met alleen een "terug" knop naar een vorig menu waar je links zet naar elk desbetreffend foto.
Magix is niet echt geschikt voor dvd's maken

wat je bijvoorbeeld ook kan doen is je fotos op de track zetten, uitrekken en dan als film saven. Exporteer het dan naar een uncompressed progressive avi bestand zodat je met bijv. met tmpeg enc. een hoge kwaliteit m2v bestand kan maken voor je dvd.
ad1003
bedankt voor de antwoorden,
het eenvoudigste, voor mij, is een los CD-tje erbij met de foto's erop. DVD-en CD kunnen dan in een dvd-doosje waar twee schijfjes in kunnen. Het is van familie bijeenkomst, krijgt iedereen een filmpje met foto's op DVD en de foto's in jpeg op de CD.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.