Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Star Wars Begintitel Tbv Vdl+2006
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Jos G.
Weet iemand waar de aanvangstitel zoals gebruikt in de Star Warsfilms gehaald/gemaakt kunnen worden?
Ik heb er nu enkele uren van zoeken opzitten zonder resultaat.
peter newbie
QUOTE(Jos G. @ 05.10.2006 14:53:28) [snapback]146999[/snapback]
Weet iemand waar de aanvangstitel zoals gebruikt in de Star Warsfilms gehaald/gemaakt kunnen worden?
Ik heb er nu enkele uren van zoeken opzitten zonder resultaat.

Bedoel je de schuivende tekst??

Zoiets kan je maken (ongeveer) met windows movie maker....
Jos G.
QUOTE(peter newbie @ 06.10.2006 01:14:54) [snapback]147101[/snapback]
Bedoel je de schuivende tekst??

Zoiets kan je maken (ongeveer) met windows movie maker....

Peter,

Ik heb 'm gevonden in MovieMaker. Dank.
Weet jij een mogelijkheid om die in VDL te krijgen zodat-ie daar ook bewerkbaar is?

Mvrgr
Jos G.
peter newbie
QUOTE(Jos G. @ 06.10.2006 11:09:22) [snapback]147137[/snapback]
Peter,

Ik heb 'm gevonden in MovieMaker. Dank.
Weet jij een mogelijkheid om die in VDL te krijgen zodat-ie daar ook bewerkbaar is?

Mvrgr
Jos G.

Neen, ik stel gewoon voor om je titel te maken in Windows movie maker, eventueel op een blauwe of groene achtergrond, zodat je 'm later kan mixen met je film- of fotomateriaal in VDL via blue- of greenscreen. Exporteer je titel in windows movie maker naar DV-PAL.

Succes.
Jos G.
QUOTE(peter newbie @ 07.10.2006 00:38:58) [snapback]147219[/snapback]
Neen, ik stel gewoon voor om je titel te maken in Windows movie maker, eventueel op een blauwe of groene achtergrond, zodat je 'm later kan mixen met je film- of fotomateriaal in VDL via blue- of greenscreen. Exporteer je titel in windows movie maker naar DV-PAL.

Succes.

Het is gelukt. Via Google plaatjes van deep space erbij gezocht. Gemixt met de tekst die ik wilde hebben, letters geel gemaakt, en de muziek van Star Wars er onder gezet.

Dank je wel.

Mvrgr

Jos G.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.