Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestandstype Veranderen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
peke
Hallo,

Ik heb een inetressante website gevonden. (u waarschijnlijk ook al) mn. Google Earth.

Zo kan je van hieruit bvb inzoemen vanaf de wereldbol tot op de plaats waar je op vakantie bent geweest. En dat vind ik nu net zeer tof als filmintroductie. MAAR ..... Het bestand op Google Earth is een .kmz bestand! en dat kan VDL 2006 NIET lezen. Kan dit type bestand omgezet worden naar een anderv type bestand dat VDLWEL kan lezen???

Welke slimme bol weet hier een antwoord op.

Merciekes alvast Peter
Dutchman
Hoihoi,

je moet het beeldscherm zotezeggen opnemen (Google Earth, de betere versie voor 200 Euro heeft een opname functie..)

Probeer het eens met fraps

http://www.fraps.com/

Groetjes,

Dutchman.
hafort
QUOTE(peke @ 26.09.2006 08:59:30) [snapback]146123[/snapback]
Hallo,

Ik heb een inetressante website gevonden. (u waarschijnlijk ook al) mn. Google Earth.

Zo kan je van hieruit bvb inzoemen vanaf de wereldbol tot op de plaats waar je op vakantie bent geweest. En dat vind ik nu net zeer tof als filmintroductie. MAAR ..... Het bestand op Google Earth is een .kmz bestand! en dat kan VDL 2006 NIET lezen. Kan dit type bestand omgezet worden naar een anderv type bestand dat VDLWEL kan lezen???

Welke slimme bol weet hier een antwoord op.

Merciekes alvast Peter

Ga naar file-savei mage je kunt dan de afbeelding opslaan als een jpg. bestand en gebruiken in magix
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.