Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Start/stop/pause (vdl2005+)
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Jean-Paul Pors
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het programmeren van een Jog/shuttle controller maar ik heb deze vraag eigenlijk al langer.
Zoals bekend start en stop je het afspelen met de spatie balk (of pijltje omhoog). Bij stop springt de aanwijzer weer naar de S-markering. Ik zoek naar een toets(combinatie) die het afspelen stopt en de aanwijzer + S-markering naar dit punt verplaatst. De functionaliteit is aanwezig in vdl want het gebeurt als je met de muis op de play button (onder de videomonitor) klikt tijdens het afspelen.

Alvast bedankt.

Groeten, Jean-Paul Pors
Bruce 47
QUOTE(Jean-Paul Pors @ 25.09.2006 00:23:13) [snapback]145996[/snapback]
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het programmeren van een Jog/shuttle controller maar ik heb deze vraag eigenlijk al langer.
Zoals bekend start en stop je het afspelen met de spatie balk (of pijltje omhoog). Bij stop springt de aanwijzer weer naar de S-markering. Ik zoek naar een toets(combinatie) die het afspelen stopt en de aanwijzer + S-markering naar dit punt verplaatst. De functionaliteit is aanwezig in vdl want het gebeurt als je met de muis op de play button (onder de videomonitor) klikt tijdens het afspelen.

Alvast bedankt.

Groeten, Jean-Paul Pors

Ik hoop dat je snel iets vindt! Ik erger me er ook aan dat je steeds terug springt en niet vervolgt op plaats van stoppen. Al snap ik het voordelel daarvan ook wel. Maar een keuze zou niet gek zijn. helaas reikt mijn kennis niet zover dat ik je kan helpen...
als je wat weet, laat horen! Graag!
Jean-Paul Pors
QUOTE(bruce47@wanadoo.nl @ 25.09.2006 14:43:29) [snapback]146038[/snapback]
Ik hoop dat je snel iets vindt! Ik erger me er ook aan dat je steeds terug springt en niet vervolgt op plaats van stoppen. Al snap ik het voordelel daarvan ook wel. Maar een keuze zou niet gek zijn. helaas reikt mijn kennis niet zover dat ik je kan helpen...
als je wat weet, laat horen! Graag!

Ik laat zeker iets horen. In iedergeval bedankt voor de bijval. ben ik dus niet de enige.
Gr. Jean-Paul
Flowers
De 'Esc' knop al eens geprobeerd ??
Jean-Paul Pors
QUOTE(Flowers @ 25.09.2006 21:26:15) [snapback]146087[/snapback]
De 'Esc' knop al eens geprobeerd ??

Top tip! Waarom staan deze simpele dingen niet in de handleiding?????
Heeft iemand nog meer aanvullingen?

Bedankt Flowers
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.