Mijn resultaten van analoog "capturen", daarna opnemen op vhs video zijn zeer teleurstellend . Is er iemand die hier wel goede resultaten mee heeft ? Welke zijn uw instellingen?
Bij het "capturen "heb ik zelf met het laagste Kbps, teveel "dropped frames". Met de demo van Video deLuxe had ik dat niet, daarom heb ik me de volledige versie aangekocht.
Niet tegenstaande heb ik een pentium 4 met 256 Mb geheugen en een
vlugge harde schijf (7200/80Gb).
Als ik patch 2.05 installeer kan ik de eigenschappen van de overgangen
niet meer weergeven. Zijn er nog die dergelijke problemen hebben?
Alvast bedankt en groeten,
Patrick.
Heeft u de suggesties voor "Problemen met analoge capturing" bij de FAQ's al doorgenomen? Zo nee, doe dit s.v.p.
Wat betreft het probleem wat zich na het installeren van de patch voordoet, herinstalleer het hele pakket eens en daarna weer de patch. Dit alles terwijl er geen virusscanner of andere achtergrondprogramma's actief zijn s.v.p.
Ik heb dit nagekeken en de nieuwste driver gedownload voor mijn
capture-kaart (nVidia WDM Video capture).
Doch zonder verbeterd resultaat.
Directx 9 is geinstalleerd.
Ik heb nog altijd te veel "dropped frames", ook op de laagste instelling.
Alles nagekeken (capture kaart, videokaart),deze werken allemaal goed volgens de hardware test .
Ik denk toch dat de capture kaart "VFW "compatibel is ,daar deze er van in de fabriek in zit.
Kan het aan andere instellingen liggen?
Alvast bedankt om te reageren.
Voortgezet in andere topic...(Hou voortaan s.v.p. alles wat bij elkaar hoort in een topic!)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.