Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 3d Overgangen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
fantanini
Beste Magix-gebruikers,

Ik blijf problemen houden met de 3D-overgangen. Zodra ik deze wil gebruiken slaat het hele program,ma en de PC vast.
Heeft iemand enig idee waar aan dat kan liggen?

Bij voorbaat dank.

Fantanini
PieterJ
Vertel even met wat voor pc je werkt. Meestal ligt dit soort dingen aan te weinig intern geheugen, andere programma's die ondertussen draaien of een processor die niet snel genoeg is.
Groet,
Pieter.
Dutchman
Druk eens op P en schakel eens de hardware versnelling uit, helpt dat ?
fantanini
QUOTE(PieterJ @ 01.06.2006 09:49:48) [snapback]136143[/snapback]
Vertel even met wat voor pc je werkt. Meestal ligt dit soort dingen aan te weinig intern geheugen, andere programma's die ondertussen draaien of een processor die niet snel genoeg is.
Groet,
Pieter.

Dank voor je moeite Pieter, maar ik heb het inmiddels gevonden.....................het zat hem in de instellingen.

Groetjes fantanini

QUOTE(Dutchman @ 01.06.2006 10:45:17) [snapback]136150[/snapback]
Druk eens op P en schakel eens de hardware versnelling uit, helpt dat ?

Dank voor je moeite, maar ik heb het inmiddels gevonden.....................het zat hem in de instellingen.

Groetjes fantanini
Dutchman
QUOTE(fantanini @ 02.06.2006 11:55:21) [snapback]136330[/snapback]
Dank voor je moeite Pieter, maar ik heb het inmiddels gevonden.....................het zat hem in de instellingen.

Groetjes fantanini
Dank voor je moeite, maar ik heb het inmiddels gevonden.....................het zat hem in de instellingen.

Groetjes fantanini

En als je ook nog eens verteld welke instellingen hebben andere gebruikers er mischien ook wat van dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.