Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avi Bestanden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
stekke
ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Wij hebben gisteren het programma aangekocht en we hadden nog bestanden van onze dv-cammera op de pc staan.Er zijn bestandjes bij van maar een paar minuten; dit is geen probleem, video deluxe importeert zonder problemen; nu er zijn er ook grotere tussen van rond de 10 minuten; hij importeert ook, maar telkens na 3 minuuten wordt het beeld zwart, doch het geluid blijft gewoon doorlopen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????
sofie
QUOTE(stekke @ 29.04.2006 16:30:33) [snapback]131920[/snapback]
ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.
Wij hebben gisteren het programma aangekocht en we hadden nog bestanden van onze dv-cammera op de pc staan.Er zijn bestandjes bij van maar een paar minuten; dit is geen probleem, video deluxe importeert zonder problemen; nu er zijn er ook grotere tussen van rond de 10 minuten; hij importeert ook, maar telkens na 3 minuuten wordt het beeld zwart, doch het geluid blijft gewoon doorlopen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb een aantal video's staan die ik gemaakt heb met een digitaal fototoestel. Het zijn mpeg-bestanden. Als ik videodeluxe 2006 installeer, kan windows media player geen verbinding meer maken met deze files. WMP blokkeert. Ik vraag mij af hoe dat komt...
Duiker
Hallo,

Ik heb in dit forum hier iets over gelezen.
Het had (als ik het goed heb onthouden) iets te maken
met de hoeveelheid frames die gebruikt worden bij het video bestand.
Gewone dv video wordt in VDL met 25 frames per seconde afgespeeld.
De beelden van een GSM of fototoestel werken met minder frames per seconde.
Hierdoor mis je dus een deel van je beeld, omdat wel met de snelheid van 25 frames wordt afgespeeld. Geluid werkt niet met frames, dus dat loopt gewoon door.
Zoek eens door dit forum (evt met de zoek funktie) en je kan het wel terug vinden. Ca. 3 á 4 weken terug.

Suc-6

Sander
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.