Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mgm Trailer
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
f.nieweg
Ik heb de trailer van MGM gedownload en wil daar nu in een circelform een eigen tekst inzetten, ben een beginner, kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen, want er zit namelijk geen circelvormige tekst in

ik heb Video de luxe 2006

Alvast bedankt

Gr,

Frits
marvin
QUOTE(f.nieweg @ 27.04.2006 10:00:27) [snapback]131502[/snapback]
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen, want er zit namelijk geen circelvormige tekst in
Da muttu runde Schaibje mak ond de Schriftje richtige schreibje biggrin.gif
GerardR
Het is wel te doen maar wel lastig. Allereerst moet je met een ander programma (tekenprogramma) de tekst in de gewenste ronde vorm brengen, met een blauwe achtergrond. Met Word kan dit ook, via Wordart en een blauwe ondergrond. Alleen moet je dan met een screen-grab programma de afbeelding "pakken" en als jpg wegschrijven.
In VDL breng je de afbeelding naar het spoor onder de MGM-opname. Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies de optie Video-effecten. In het nieuwe scherm moet onder Mode de optie Blue Box worden aangeklikt. Evt. kun je via de Posistion-pijltjes de tekst nog wat beter plaatsen t.o.v. de MGM-beelden.

Gerard
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.