Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fout In Ntdll.dll
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
BartB
Ik heb het forum bekeken, en het verbaast me dat er niemand anders is die deze fout meldt. Ik heb hem nu op drie systemen, en het lijkt mij toch sterk dat dat alleen bij mij gebeurt.

Bij het splitsen van een videospoor, of soms bij het alleen maar afspelen van de video die in de timeline zit, gebeurt het regelmatig dat VDL2006 volledig bevriest zodra ik de weergave stop. De PLAY knop blijft eruit zien als PAUZE knop, het programma reageert nergens meer op.

Soms komt er een popup-scherm waarin wordt gemeld dat NTDLL.DLL een fout heeft veroorzaakt. (Zie bijgevoegd attachment) Ik heb werkelijk geen idee waar ik de fout moet zoeken. De fout treedt op in Windows XP Home NL, XP Professional NL en Windows XP Professional UK.

Iemand enig idee? Op deze manier is video's monteren erg frustrerend.Click to view attachment
henkenrianne
Wat een bevrijding dit te lezen. Wij hebben hetzelfde probleem. Erg frustrend. Ondertussen Magix video de luxe al 3 keer opnieuw geinstalleerd. Het helpt allemaal niets. Ook hebben we een supportformulier ingevuld richting de helpdesk van magix maar daar hebben we nog geen reactie op gehad.
Ik ben benieuwd naar de reacties op je topic en hoop dat we een oplossing kunnen vinden.

Groet
Henk en Rianne
FransS
Hoi

Ik heb deze fout nog nooit gezien of mee gemaakt maar het lijkt er op dat het niet in Vdl zit maar in het systeem ergens een programma dat niet samen gaat met andere programma's waaronder bv VdL .
Een advies probeer eens met Win 2000 Pro Nl .
En probeer eens wat van je configuratie aan ons te tonen wellicht worden we dan wat wijzer en kunneb we je beter helpen .

Frans S user.gif
landrover
Voor mij is deze fout ook compleet nieuw. Bart, je schrijft dat je dit probleem op drie verschillende machines hebt. Is er naast VdL misschien andere hard- of software die je op alle drie machines hebt geinstalleerd? En praten we in alle gevallen over XP met SP-2?
FransS
Hoi Bart b & HenkenRianne,

Bij navraag bij mijn oude werkgever aan de Systeembeheerder die ik het probleem voorlegde ,was zijn antwoord ,dat er een confilct in het besturingsysteem zit die met bepaalde programma's niet kan om gaan en vroeg mij of er een legale versie van windows werd gebruikt ,tja en daar moest ik hem het amtwoord op schuldig blijven.
Hij vertelde mij dat er een stukje NT in zit dat dit conflict veroorzaakt en als dat niet goed gekopieert is dat er dan zulke dingen gebeuren ook als het een legale versie is adviseerde hij mij om met het bestuurnigs systeem terug naar de winkel tegaan en een andere te vragen.Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben . user.gif
Suc6 Frans S
landrover
Het ntdll.dll bestand is een nogal kwetsbaar onderdeel van NT-gebaseerde operating systems. Bij illegale windows-versies kan het corrupt raken en problematisch worden. Ook kan het geinfecteerd worden door een virus. Soms ontstaan foutmeldingen omdat het hele bestand ontbreekt. Mocht dat laatste bij één van jullie het geval zijn, dan kun je het hier vinden:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ntdll

p.s. je kunt het natuurlijk ook opnieuw installeren m.b.v. bovenstaande link.
BartB
QUOTE(landrover @ 26.04.2006 19:23:04) [snapback]131421[/snapback]
Het ntdll.dll bestand is een nogal kwetsbaar onderdeel van NT-gebaseerde operating systems. Bij illegale windows-versies kan het corrupt raken en problematisch worden. Ook kan het geinfecteerd worden door een virus. Soms ontstaan foutmeldingen omdat het hele bestand ontbreekt. Mocht dat laatste bij één van jullie het geval zijn, dan kun je het hier vinden:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ntdll

p.s. je kunt het natuurlijk ook opnieuw installeren m.b.v. bovenstaande link.

Ik verbleef even een weekje in zonnig Spanje :-) vandaar dat ik even niet reageerde.

Allereerst hartelijk dank voor de reacties, de oplossing is er evenwel nog niet mee gevonden, vrees ik. Het gaat in alle gevallen om legale versies van Windows, het zijn verschillende configuraties en op alle drie de systemen gaat het mis - maar het kan nog gekker: ik heb het idee dat het alléén gebeurt als ik films vanaf een Canon Mini-DV camera naar Magix importeer. Ik heb de afgelopen vakantie weer veel video 'gedraaid' dus ik ga dit weekend aan de slag met de bandjes van de Sony D8, en zal hier weer melden wat er dan gebeurt.
JohanGelderloos
Hallo beste mensen

Ik ben even weg geweest. Ik lees dat van instaleren van een Dll bestantje. Deze hab ik van het net gedownload. Maar ik weet niet hoe deze te instaleren. Kan iemand mij daar bij helpen?

Binvoorbaad mijn dank

Johan
landrover
Hallo Johan,

Er valt niet zoveel te installeren. Ga eerst eens na (d.m.v. een zoekopdracht) of het bestand niet al op je pc aanwezig is. Is het er niet, dan download je het via de bovenstaande link, pak je het uit en kopieer je het bestand naar: C:\WINDOWS\system32. Dat is alles.
JohanGelderloos
Bedankt

Johan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.