Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Inlezen Quick Time
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
felix_mertens
Ik stel vast dat, wanneer ik van een aantal Quick Time movies (.mov) een dvd wil samenstellen er een aantal files zijn die zonder beeld worden ingelezen door Magix Video Deluxe 2005. Ik heb de laatste update gedownload voor MAGIX en beschik over de nieuwste Quick Time ( versie 7) die de bestanden feilloos afspeelt. Nochtans (het gaat om 5 bestanden) zijn er 3 bestanden (tussen 107 MB en 149 MB) waarvan alleen het geluid in mijn timeline terecht komt. Met de 2 andere bestanden (178 MB en 290 MB) lukt het wel. Daar beschik ik over beeld met geluid. Totale tijdsduur van alle bestanden samen is +/- 105 min.
Misschien is er iemand op dit forum die dit probleem kent en er zelfs een oplossing voor heeft!
Felix
mschagen
Wat je zou kunnen proberen is onder systeem instellingen (toets Y) tab systeem, een aantal formaten uitvinken, waaronder b.v. internal quicktime import. Vdl loopt als het ware de lijst van boven naar onder af en de eerste import mogelijkheid die enigzins geschikt is, zal hij proberen te gebruiken. Door vinkjes weg te halen zal vdl uiteindelijk bij de internal directshow import uikomen. Dat is een heel generiek import mechanisme wat ieder bestandformaat wat windows mediaplayer kan afspelen zou moeten kunnen importeren. In feite laat vdl dan windows 'het vuile werk' doen.

Vdl onthoud niet tussen twee programma starts wat je hier heb aan- of uitgevinkt.
felix_mertens
QUOTE(mschagen @ 24.04.2006 21:44:17) [snapback]131072[/snapback]
Wat je zou kunnen proberen is onder systeem instellingen (toets Y) tab systeem, een aantal formaten uitvinken, waaronder b.v. internal quicktime import. Vdl loopt als het ware de lijst van boven naar onder af en de eerste import mogelijkheid die enigzins geschikt is, zal hij proberen te gebruiken. Door vinkjes weg te halen zal vdl uiteindelijk bij de internal directshow import uikomen. Dat is een heel generiek import mechanisme wat ieder bestandformaat wat windows mediaplayer kan afspelen zou moeten kunnen importeren. In feite laat vdl dan windows 'het vuile werk' doen.

Vdl onthoud niet tussen twee programma starts wat je hier heb aan- of uitgevinkt.

In alle geval bedankt voor je reactie. Inderdaad al de importprotocols worden dan overgeslagen en je beland bij Directshow import, maar deze leest het bestand helemaal niet in. Er gebeurt dus niets.
Felix
FransS
Hoi Felix,

Normaal gesproken zou je Quicktime niet kunnen inporteren omdat het uit 30 frams bestaat en VdL alleen maar 25 frames accepteerd.
Het zou veranderd kunnen zijn maar daar is mij niets van bekend.
Normaal zet ik dit om met een converteer programma maar dat werkt ook niet altijd feiloos.
In iedergeval Suc6. Groet Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.