Ik zelf maakt momenteel al m'n video's met VDL.
Waar VDL heel sterk in is, nl. video montage, daar is DVDLab heel sterk in het maken van DVD menus
Ik maak in VDL een mpeg2 waarna ik deze in DVDLab in laad en aldaar menus maakt, wonderbaarlijk mooi.
En Nero is dus een beest in het branden van DVD's.
Zo doe ik dat in 3 stappen dus zodat ik uiteindelijk ook nog een bepaalde controle blijf houden.
Is de video niet naar m'n zin dan kan ik daar al ingrijpen, zijn m'n menus niet goed of naar m'n zin achteraf dan kan ik ook daar in grijpen, ik ga pas branden als ik uiteraard de 1e en 2e stappen door ben en het geheel is naar m'n zin.
Dat zou niet kunnen als je film op de tijdlijn klaar is om zeg maar te gaan branden, want als je daar vanuit VDL opdracht voor geeft komt het hele spul in beweging en is pas klaar als je DVD gebrand is.
Je zou eens even
HIER moeten kijken naar DVDlab.
Oh ja, ook in DVDLab is het meeste werk net als in VDL sleepwerk.
Div. menus achter elkaar, div. films achter elkaar en allemaal in een veld met schermpjes, eigenlijk heel simpel maar je moet het even weten. Ondertitels er bij die je dan als je de DVD afspeelt op een standalone player kan kiezen net als een ondertiteling bij een orginele film.
2 aparte geluidsporen die je ook weer kan selecteren naderhand.
Hoofdstukken maken, kortom alles is zowat mogelijk.
Groeten Teun