Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Interne Fout?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
engeb00
Geachte medegebruikers,

Voor het eerst krijg ik nu bij het maken van de DVD de melding: "Het branden werd met de volgende fout afgebroken: Interne fout tijdens de bewerking.
Als ik de DVD imag opzoek en wil branden met Nero krijg ik de melding "videofiles realoocation failed".

Kan iemand me vertellen wat er aan de hand kan zijn. Ik heb al van alles geprobeerd maar steeds dezelfde melding. Opnieuw encoden helpt ook niet. De bestanden die nodig zijn staan wel in het mapje DVD image.

Bij voorbaat dank.
holleman.t
Als je het over de DVD Image hebt, bedoel je daar dan de map VIDEO_TS met daar in de Vob files mee?
Als dat zo is,zitten er in die map dan daadwerkelijk de Vob files die VDL heeft weg geschreven.

Groeten Teun
engeb00
QUOTE(holleman.t @ 19.04.2006 18:08:38) [snapback]130542[/snapback]
Als je het over de DVD Image hebt, bedoel je daar dan de map VIDEO_TS met daar in de Vob files mee?
Als dat zo is,zitten er in die map dan daadwerkelijk de Vob files die VDL heeft weg geschreven.

Groeten Teun

Hallo Teun,

Op de computer staan wel alle bestanden zoals:
Video_TS (BUP-bestand), VIDEO_TS (IFO-bestand), VTS_01_0 (BUP-bestand) VTS_01_0 (IFO-bestand) en VTS_01_0 (VOB-bestand) en VTS_01_1 (VOB-bestand).
Volgens mij compleet. Heb VdL ook al opnieuw geinstalleerd maar ook geen resultaat. Dit probleem niet eerder gehad. Suggesties?

B.v.d.
Ben
holleman.t
Ik begrijp dat Nero ook protesteert.
Probeert eens of je een ander DVD bestand kan branden dat je voorheen hebt gebrand op een r-w of zo.
Dit om te controleren of het nu in VDL of in Nero of misschien wel in je brander zit, dit laatste sluit ik uit, maar je weet nooit.

Groetjes Teun
engeb00
QUOTE(holleman.t @ 19.04.2006 20:01:14) [snapback]130553[/snapback]
Ik begrijp dat Nero ook protesteert.
Probeert eens of je een ander DVD bestand kan branden dat je voorheen hebt gebrand op een r-w of zo.
Dit om te controleren of het nu in VDL of in Nero of misschien wel in je brander zit, dit laatste sluit ik uit, maar je weet nooit.

Groetjes Teun

Hallo Teun,

Een ouder DVD bestand branden is geen probleem hoewel op DVD+RW ik eigenlijk altijd problemen heb met niet leesbare stukken. Maar de eerder foutmelding geeft hij ook niet. Wat me opvalt is dat in het DVD menu de in het programma afgebeelde afstandsbediening ook niets doet. Ik weet niet wat ik verkeerd doe werk net als anders.

Groeten
Ben
engeb00
QUOTE(engeb00 @ 20.04.2006 17:40:53) [snapback]130659[/snapback]
Hallo Teun,

Een ouder DVD bestand branden is geen probleem hoewel op DVD+RW ik eigenlijk altijd problemen heb met niet leesbare stukken. Maar de eerder foutmelding geeft hij ook niet. Wat me opvalt is dat in het DVD menu de in het programma afgebeelde afstandsbediening ook niets doet. Ik weet niet wat ik verkeerd doe werk net als anders.

Groeten
Ben

Hallo Teun,

Het is nu wel gelukt. Kan alleen geen filmmenu in de menu modus van de CD/DVD editor kiezen want dan gebeurt er weer niets. Blijft toch vreemd. Kan dus niet kiezen "film- en hoofstukmenu" en "filmkeuzemenu" alleen maar "geen menu"" . Resultaat is nu lang zo mooi niet omdat het met een zwart scherm opstart. Nog suggesties?
Bv.d.
Ben
holleman.t
Ik zelf maakt momenteel al m'n video's met VDL.
Waar VDL heel sterk in is, nl. video montage, daar is DVDLab heel sterk in het maken van DVD menus
Ik maak in VDL een mpeg2 waarna ik deze in DVDLab in laad en aldaar menus maakt, wonderbaarlijk mooi.
En Nero is dus een beest in het branden van DVD's.

Zo doe ik dat in 3 stappen dus zodat ik uiteindelijk ook nog een bepaalde controle blijf houden.
Is de video niet naar m'n zin dan kan ik daar al ingrijpen, zijn m'n menus niet goed of naar m'n zin achteraf dan kan ik ook daar in grijpen, ik ga pas branden als ik uiteraard de 1e en 2e stappen door ben en het geheel is naar m'n zin.

Dat zou niet kunnen als je film op de tijdlijn klaar is om zeg maar te gaan branden, want als je daar vanuit VDL opdracht voor geeft komt het hele spul in beweging en is pas klaar als je DVD gebrand is.
Je zou eens even HIER moeten kijken naar DVDlab.
Oh ja, ook in DVDLab is het meeste werk net als in VDL sleepwerk.
Div. menus achter elkaar, div. films achter elkaar en allemaal in een veld met schermpjes, eigenlijk heel simpel maar je moet het even weten. Ondertitels er bij die je dan als je de DVD afspeelt op een standalone player kan kiezen net als een ondertiteling bij een orginele film.
2 aparte geluidsporen die je ook weer kan selecteren naderhand.
Hoofdstukken maken, kortom alles is zowat mogelijk.

Groeten Teun
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.