Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wel Branden Dvd-rw, Geen Dvd+r
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Moniek
Ik heb Vdl 2005/2006 geinstalleerd. Ik werk er al een tijd naar tevredenheid mee. Heb alle patches en burnupdates al gedownload maar ondanks dit doet zich nog steeds het volgende probleem voor: bij het branden naar een DVD-RW is er niets aan de hand, maar bij het branden naar een DVD+R verschijnt de foutmelding: Het branden werd met de volgende fout afgesloten: interne fout tijdens bewerking.

Ik gebruik een Pioneer brander type 106D (geschikt voor DVD+/-)

Iemand enig idee?
FransS
Hoi Moniek ,

Ik denk dat de brander standaard op - staat ,en dan zal je de brander van tevoren in het menu van de brander op + moeten zetten want VdL geeft dat niet aan als je via het programma je film op DVD zet.
Suc6 Frans S. user.gif
Moniek
QUOTE(Moniek @ 11.04.2006 18:51:48) [snapback]129712[/snapback]
Ik heb Vdl 2005/2006 geinstalleerd. Ik werk er al een tijd naar tevredenheid mee. Heb alle patches en burnupdates al gedownload maar ondanks dit doet zich nog steeds het volgende probleem voor: bij het branden naar een DVD-RW is er niets aan de hand, maar bij het branden naar een DVD+R verschijnt de foutmelding: Het branden werd met de volgende fout afgesloten: interne fout tijdens bewerking.

Ik gebruik een Pioneer brander type 106D (geschikt voor DVD+/-)

Iemand enig idee?
Moniek
QUOTE(FransS @ 11.04.2006 19:33:35) [snapback]129716[/snapback]
Hoi Moniek ,

Ik denk dat de brander standaard op - staat ,en dan zal je de brander van tevoren in het menu van de brander op + moeten zetten want VdL geeft dat niet aan als je via het programma je film op DVD zet.
Suc6 Frans S. user.gif

Hallo Frans,

De DVD's die ik gebruik zijn DVD+RW (niet zoals vermeldt -RW).
Dus bij het branden van DVD+RW werkt het wel en bij het branden van DVD+R verschijnt, bij het afronden van het branden, de foutmelding. (De DVD is dan wel beschreven maar helaas onleesbaar).
Zou dit aan de brander liggen en zo ja waar kan ik de instellingen van de brander vinden?

groet
Moniek
FransS
Hoi Moniek ,

Heb je al eens geprobeerd om de film die je op DVD RW hebt gebrand gewoon te kopiëren naar een Retje.
Volgens mij mag dit niets uit maken als je het met het programma van VdL een film brand.
Doet de brander het wel als je bv andere dingen kopiërt ?

Frans S. user.gif
Moniek
QUOTE(FransS @ 11.04.2006 23:04:43) [snapback]129734[/snapback]
Hoi Moniek ,

Heb je al eens geprobeerd om de film die je op DVD RW hebt gebrand gewoon te kopiëren naar een Retje.
Volgens mij mag dit niets uit maken als je het met het programma van VdL een film brand.

Frans S. user.gif

Hoi Frans,

Het gewone kopiëren naar een Rretje lukt helaas ook niet. De brander herkent het Rretje dan als een CD ipv een DVD en geeft de melding dat de image niet op de schijf past.
De brander werkt overigens perfect met het branden van andere zaken (mp3's of data).

groet
Moniek

QUOTE(FransS @ 11.04.2006 23:04:43) [snapback]129734[/snapback]
Hoi Moniek ,

Frans S. user.gif

Hoi Frans,

Het gewone kopiëren naar een Rretje lukt helaas ook niet. De brander herkent het Rretje dan als een CD ipv een DVD en geeft de melding dat de image niet op de schijf past.
De brander werkt overigens perfect met het branden van andere zaken (mp3's of data).

groet
Moniek
FransS
user.gif Hoi Moniek ,

Met welk brand programma werk je ?

Want als je met nero brand die heeft 3 opties die je kan veranderen en wel Cd / DVD of alleen Cd en alleen DVD dat kun je zien in de midden als je de smart versie opstart en met een ander brand programma werkt VdL niet zo goed omdat deze aan elkaar gelinkt zijn .

Groet Frans S.
landrover
Wat is een retje????? blink.gif huh.gif wacko.gif

Nu heb ik 'em door: een R-etje. Sorry, het was me even ontgaan. smile.gif
FransS
QUOTE(landrover @ 12.04.2006 11:00:28) [snapback]129770[/snapback]
Wat is een retje????? blink.gif huh.gif wacko.gif

Nu heb ik 'em door: een R-etje. Sorry, het was me even ontgaan. smile.gif

Het overkomt ons allemaal wel eens wallbash.gif men_ani.gif

Groet Frans S. user.gif
Moniek
QUOTE(FransS @ 12.04.2006 09:31:00) [snapback]129750[/snapback]
user.gif Hoi Moniek ,

Met welk brand programma werk je ?

Want als je met nero brand die heeft 3 opties die je kan veranderen en wel Cd / DVD of alleen Cd en alleen DVD dat kun je zien in de midden als je de smart versie opstart en met een ander brand programma werkt VdL niet zo goed omdat deze aan elkaar gelinkt zijn .

Groet Frans S.

Hallo Frans,

Ik werk met Nero 6.0 Ultra Edition. Naar mijn idee heb ik slechts de keuze uit 2 opties: te weten CD of DVD. Weet je waar ik de branderinstellingen kan vinden?

groet
Moniek
FransS
Hoi Moniek ,

Volgens mij moet het gewoon werken,wat je zou kunnen proberen is dat je het programma is opnieuw installeerd,een andere oplossing zou ik zo niet kunnen geven of ik moet het kunnen zien wat er loos is.maar hier bij een menutje van nero zoals ik het zie in mijn Nero-Smart.

Frans S. user.gif
Moniek
QUOTE(FransS @ 12.04.2006 20:51:23) [snapback]129842[/snapback]
Hoi Moniek ,

Volgens mij moet het gewoon werken,wat je zou kunnen proberen is dat je het programma is opnieuw installeerd,een andere oplossing zou ik zo niet kunnen geven of ik moet het kunnen zien wat er loos is.maar hier bij een menutje van nero zoals ik het zie in mijn Nero-Smart.

Frans S. user.gif

Hallo Frans,

Ik heb je raad opgevolgt en zowel Magix als Nero opnieuw geinstalleerd. Helaas, helaas...
Ik probeer nu de al aangemaakt (Magix) videobestanden rechtstreeks via Nero (Recode) te branden. Nu gaat het ook weer op het einde fout met de melding writing lead out. Hierna verschijnen de meldingen: Unable to recover TOC en Could nog perform end of disc-at-once. Kun je hier misschien wat meer mee?

groet
Moniek
ferra05
Hier misschien kan een paar tips:
Als je blijf proberen met hetzelfde dvd/cd kan zijn dat tijdens de bewerking van het programa heeft het betreffende dvd/cd afgesloten en ongeacht heb je gewist is niet goed meer(ik heb namelijk zoiets ooit mee gemaakt) Probeert dus andere dvd/cd.
Als jij bent aan branden met Nero wees zeker dat jij niet "image branden" maar op de venster staat de naam van jou brander"pioneer...".
...en wat ik meestal brand is trak-at- once en niet disk- at- one. Bij mijn werkt altijd .

Sucsses

ferra05
Moniek
QUOTE(ferra05 @ 16.04.2006 20:47:40) [snapback]130180[/snapback]
Hier misschien kan een paar tips:
Als je blijf proberen met hetzelfde dvd/cd kan zijn dat tijdens de bewerking van het programa heeft het betreffende dvd/cd afgesloten en ongeacht heb je gewist is niet goed meer(ik heb namelijk zoiets ooit mee gemaakt) Probeert dus andere dvd/cd.
Als jij bent aan branden met Nero wees zeker dat jij niet "image branden" maar op de venster staat de naam van jou brander"pioneer...".
...en wat ik meestal brand is trak-at- once en niet disk- at- one. Bij mijn werkt altijd .

Sucsses

ferra05

Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt dit ook niet.
Misschien wel een domme vraag maar als ik via Magix brandt, wordt er dan ook gebruik gemaakt van Nero?
ferra05
Hoi Moniek

Niet met Nero maar wel met de eigen bestuur programma van magix zelf, wel vanaf jou Pioneer brander.

groetjes
ferra05
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.