ferra05
08.04.2006 23:28:39
Beste vdl,s, hier ben ik weer met de volgende probleem:
Tijdens het brand proces komt een vervelende venster met het volgende opmerking:
VTS_01_VOB.wilt u het betreffende bestand voor de film"..........."gebruiken?, maak niets uit wat voor optie
aangeeft, komt de volgende melding :Fout bij het renderen van de menus. Zoiets heb ik ooit gehaad maar deze keer de cpu lijk me niet warm te zijn wat de computer was net aangezet.Iets anders dan normaal doe ik ook niet (denk ik), behalve deze keer heb ik fotos toe gevoed samen met de video. Kan het de oorzaak zij?Zou het zonde zijn wat heb ik mooi effecten kunnen monteren.
Andere opmerking, als ik ga branden komt voor de instelling de volgende staandard gegevens:
Instelling MPEG- encoder bitrate in kbits/s "5728". Snelheid MPEG -conversie "18"
aangevinkt staat "...smart renderen(mpeg- videos niet opnieuw encoden), "zijn deze gegevens correct of moet ik voor volgende bewerkingen iets aan veranderen/toe voegen.
Nou, ik hoop dat iemand heeft een oplossing.
Bedankt al vast van deze nieuweling
ferra05
GerardR
09.04.2006 14:55:01
Ik ken het probleem niet, maar als eerste zou ik het smart renderen uit zetten. Ik weet n.l. niet onder welke projectnaam je vorige en je huidige project is gedaan. Als dat dezelfde zijn dan kan dat een probleem geven.
ferra05
09.04.2006 22:58:14
Beste GerardR
Ik heb van alles weg gehaald(foto's) etc.. en deed hetzelfde. Toen ging ik naar de disc menu editor en op menu opties(achtergrond image) heb ik een eigen foto als achtergrong gezet van hetzelfde thema als de film, heb ik ook weg gehaald .Dan gewoone dvd achtergrond gezet en ...bingo hij doet het. Mijn conclusie is dus :niet gebruiken een foto als achtergrond image. Erkent iemand deze fout??? Bij mij in iedere geval is de oplossing voor het probleem.
Groetjes
ferra05
GerardR
10.04.2006 12:20:11
Het gebruik van een eigen foto in een menu is wel degelijk mogelijk. Ik heb het zelf al meerdere keren toegepast. In de documentatie over het maken van een menu staat hier niets over. Als formaat van de foto heb ik 720*540 toegepast. Dat werkt in elk geval bij mij.
ferra05
11.04.2006 22:44:32
Beste GerardR
Bedankt voor jou tip. Ik heb het formaat van de foto veranderd en in kon zo branden, zonder probleem. Ik ben dus een stukje wijzer geborden.
Bedankt
Groetjes
ferra05
Beste GerardR
Bedankt voor jou tip. Ik heb het formaat van de foto veranderd en in kon zo branden, zonder probleem. Ik ben dus een stukje wijzer geworden.
Bedankt
Groetjes
ferra05
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.