Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Video De Luxe En Win 2000
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
johan53
Help
ik heb Vdl 2006 geinstalleerd op win 2000 met serv.pack 4, is zonder problemen gegaan, tijdens het opstarten van het programma krijg ik de melding van windows "programma genereert fouten en wordt afgesloten start het programma opnieuw" maar ja dan genereert het fouten!
hetzelfde programma werkt uitstekend onder XP sad.gif
landrover
Video-editing programma's zijn altijd geoptimaliseerd voor gebruik in één OS. Bij professionele programma's wordt zelfs specifiek omschreven welk OS met welk servicepack er geinstalleerd moet zijn, om in aanmerking te komen voor support van de fabrikant. Gelukkig ligt het bij VdL niet zó precies, maar ondanks het feit dat Win2K en WinXP (voor SP-2) onderhuids sterk overeenkomen, mag je er vanuit gaan dat VdL2006 zich in Win2K onvoorspelbaar zal gedragen. Tel je daar nog eens bij op dat VdL2006 geoptimaliseerd is voor XP mét Servicepack 2 en het laat zich raden dat er in Win2K problemen optreden.
Waarschijnlijk zal VdL2004, wat je hier en daar nog wel op computerbeurzen tegenkomt, nog het best werken in Win2K.
FransS
Hoi Landrover ,

Wat je nu schrijft ben ik het niet met je eens ,ik heb hier 3 computers staan en die draaien alle op Win 2000 Pro en heb nog nooit een probleem gehad .maar wat Johan53 schrijft dat klopt hij moet eens kijken hoe snel zijn muis staat want het komt wel eens voor en dat komt bij mij ook dat je klikt op het programma en dat de muis te snel is en het programma 2x opend ,en dan gebeurd er wat Johan aangeeft.

Wel heb ik problemen gehad met Win XP vandaar dat ik terug ben gegaan naar Win2000 Pro + Sp4 maar dat is al zo'n 2 jaar terug daarna zag ik de problemen bij vrienden en kennissen met XP +Sp2 en heb toen besloten om toch maar op Win 2000 te blijven inmiddeld V.d.Lux 2006 +

Groet Frans S. user.gif
landrover
Nou, dan neem ik het terug, maar je zult het met me eens zijn dat er hier dan sprake is van de uitzondering die de regel bevestigt. Video-montage programma's zijn over het algemeen nogal kieskeurig als het om het OS en het gebruikte servicepack gaat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.