Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 3d Wipes En Perspectief
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
@dH
Hallo videofreaks

Ik ben sinds een week bezig met VdL 2006 en ik ben er tot nu toe best tevreden over.
Ik kom van studio 9 maar omdat ik gewend was om met meerdere lagen te werken (Speedrazor en een beetje Avid) leek mij VdL beter.

Een paar dingen kan ik niet in de manual vinden.
Hoe maak ik een perspectief (je weet wel de ene zijde hoger/breder dan de andere zijde)?

Hoe maak ik 3D-wipes en hoe kan ik bestaande aanpassen?
Ik heb wel wat gevonden (rechts-klik op de 3D-wipe), maar dat vind ik niet genoeg.
Ik wil er weer iets speciaals van maken.

Ik heb nog geen plus-versie, misschien dat dat ook het probleem is.

Groeten @d
landrover
Hoi Ad,

Van VdL mag je niet verwachten dat je er hetzelfde mee kunt als met Speedrazor of Avid. Veel 3D-effecten zijn voorgeprogrammeerd en de mogelijkheden om ze te manipuleren heb je blijkbaar al ontdekt. Er is inderdaad een belangrijk verschil met de Plus-versie: deze heeft een keyframe-editor waarmee je zelf complexe overgangen kunt maken.
mschagen
Maar als ik even mag toevoegen, ook de plus versie kent geen 'derde-dimensie'. Dus animaties waarbij het beeld in een driedimensionale ruimte lijkt te bewegen zullen ook daarmee niet te maken zijn.
@dH
Dat je Vdl niet mag vergelijken met SpeedRazor en Avid had ik wel verwacht.
Alleen de prijs is al een verschil.
Er bestaan 3D-effecten, dus ze zijn te maken. Op een duits forum heb ik een link gevonden voor een progr. dat 3D-effecten kan maken. Het is wel jammer dat die link niet naar de juiste site gaat om te downloaden.
Het progr. is MovieXone en het is freeware. Maar ik vind het nog wel ergens.

Groeten @d
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.