Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Slechts Eenmaal Opnemen.
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
pion
goede avond.
ben nieuw hier op dit board en heb een vraag.

ben sinds ruim een jaar in bezit van vdl 2005 en heel tevreden met dit programma.
sinds deze week in bezit van vdl2006 plus. werkt prima op een punt na.

als ik met het progr op ga nemen(zowel normaal als met de videorecorder)gaat alles goed,
tot dat ik stop.
alles wordt normaal verwerkt en opgeslagen.
als ik nu opnieuw wil gaan opnemen krijg ik geen kontakt meer met de capkaart lijkt me zo,
ik krijg alleen nog een wit vlak op de opnamemonitor(ook geen geluid)
nu moet ik het hele prorg afsluiten en opnieuw opstarten om verder te kunnen opnemen.
dit herhaald zich iedere keer.
iemand een idee hoe dit te verhelpen is????

bij voorbaat dank.
mschagen
Dus met 2005 werkte het prima, en na installatie van 2006 plus treedt dit plotseling op? Het klinkt heel erg als gewoon een bug in het programma. Als je aangeeft wat voor capturekaart je gebruikt en de versie van de driver, of de directx versie op je pc, dan is er misschien iemand anders die met dezelfde configuratie dit probleem niet heeft. Dan valt het misschien nog te verhelpen.

Wat je nu zou kunnen proberen is controleren of je de nieuwste directx versie hebt (kun je downloaden van microsoft) en de laatste drivers van de capturekaart downloaden van de fabrikant en installeren.

Als je van alles eenmaal de laatste versie hebt staan en het probleem treedt nog steeds op, dan lijkt me dit een aardige om te melden aan Magix support. Ik geloof dat ze zelfs nog een tooltje hebben om een check van je systeem mee uit te voeren. Als niets helpt zal het gewoon een bug zijn in het programma. Kun je dan ook melden aan Magix, wie weet doen ze er dan ooit nog eens iets aan.
pion
QUOTE(mschagen @ 31.03.2006 22:24:23) [snapback]128740[/snapback]
Dus met 2005 werkte het prima, en na installatie van 2006 plus treedt dit plotseling op? Het klinkt heel erg als gewoon een bug in het programma. Als je aangeeft wat voor capturekaart je gebruikt en de versie van de driver, of de directx versie op je pc, dan is er misschien iemand anders die met dezelfde configuratie dit probleem niet heeft. Dan valt het misschien nog te verhelpen.

Wat je nu zou kunnen proberen is controleren of je de nieuwste directx versie hebt (kun je downloaden van microsoft) en de laatste drivers van de capturekaart downloaden van de fabrikant en installeren.

Als je van alles eenmaal de laatste versie hebt staan en het probleem treedt nog steeds op, dan lijkt me dit een aardige om te melden aan Magix support. Ik geloof dat ze zelfs nog een tooltje hebben om een check van je systeem mee uit te voeren. Als niets helpt zal het gewoon een bug zijn in het programma. Kun je dan ook melden aan Magix, wie weet doen ze er dan ooit nog eens iets aan.

dank voor de snelle reaktie.
ik weet niet of dit allemaal goed gaat,want ik weet absoluut niet hoe dit allemaal werkt met antwoord
retour enz.enz.
maar goed . mijn capkaart is van pinnacle pctv-pro.
de directxversie weet ik zo niet,maar ik dacht de laatste.(zoek ik op)
ik ga dit nog uitproberen en laat van mij horen.

groeten.
pion
[quote name='pion' date='01.04.2006 14:38:18' post='128800']
dank voor de snelle reaktie.
ik weet niet of dit allemaal goed gaat,want ik weet absoluut niet hoe dit allemaal werkt met antwoord
retour enz.enz.
maar goed . mijn capkaart is van pinnacle pctv-pro.
de directxversie weet ik zo niet,maar ik dacht de laatste.(zoek ik op)
ik ga dit nog uitproberen en laat van mij horen.

groeten.
directxversie geupdatet maar dat haalt niets uit. helaas!!
pion
PROBLEEM OPGELOST.

SAMEN MET MAGIX EEN SYS TEST DOORGEVOERD.
ALLES GEUPDATED MAAR HELAAS GEEN RESULTAAT.
ALS LAATSTE HEB IK DE GRAFISCHE KAART OP HET MOEDERBORD UITGESCHAKELD,
EN EEN APARTE KAART GEINSTALLEERD.
ZIEDAAR ALLES WERKT ALS EEN NIEUWE!!!

BEDANKT VOOR ALLE GOEDE RAAD!

GROETJES.
landrover
Sorry, maar het schrijven in alleen hoofdletters op een internet forum staat gelijk aan schreeuwen en wordt daarom als niet zo netjes gezien. 't Is maar even dat je het weet.
Verder fijn dat het opgelost is. Onboard video is vaak niet krachtig genoeg voor videomontage-doeleinden.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.