Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Branderprobleem
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Jan van der Zwan
Ik heb Video deluxe 2006 geinstalleerd maar krijg bij het branderproces steeds de mededeling "het branden werd met de volgende fout afgebroken: interne fout tijdens de bewerking. heb de laatste patch gedownload, alsmede de burnprofiler and burnroutine zoals aangeraden door Magix. Schakelen tussen opude en nieuwe besturingsprogramma helpt niet. Mijn bestaande branderprogramma heb ik al eerder moesen deinstalleren omdat mijn computer een harde shutdown had als ik maar op de brander knop drukte. Dat probleem is nu verholpen. Ik ben dus wel wat opgeschoten maar de finishing touch blijft nog uit. Ik ben een redelijke digibeet, dus als iemand mij in heldere taal kan helpen?
FransS
Iets meer info ! welk brandprogramma ,enz,enz,enz.

Frans S. user.gif
Jan van der Zwan
QUOTE(Jan van der Zwan @ 26.03.2006 21:19:39) [snapback]127965[/snapback]
Ik heb Video deluxe 2006 geinstalleerd maar krijg bij het branderproces steeds de mededeling "het branden werd met de volgende fout afgebroken: interne fout tijdens de bewerking. heb de laatste patch gedownload, alsmede de burnprofiler and burnroutine zoals aangeraden door Magix. Schakelen tussen opude en nieuwe besturingsprogramma helpt niet. Mijn bestaande branderprogramma heb ik al eerder moesen deinstalleren omdat mijn computer een harde shutdown had als ik maar op de brander knop drukte. Dat probleem is nu verholpen. Ik ben dus wel wat opgeschoten maar de finishing touch blijft nog uit. Ik ben een redelijke digibeet, dus als iemand mij in heldere taal kan helpen?

Het gedeinstalleerde brander programma was Pinnacle Instant CD/DVD se, de 7.0.6 SE OEM versie
FransS
QUOTE(Jan van der Zwan @ 27.03.2006 19:03:29) [snapback]128038[/snapback]
Het gedeinstalleerde brander programma was Pinnacle Instant CD/DVD se, de 7.0.6 SE OEM versie

Hoi Jan , ik raad je aan om Nero te installeren want daar werkt V.d.Lux namelijk mee samen ,wat ik van Pinnacle instant CD/DVd weet is een programma om geripte DVd weer mee op het goede pad te helpen .En het werkt alleen in kombinatie met Pinnacle programma's.
Suc 6 Frans S. user.gif
Jan van der Zwan
QUOTE(Jan van der Zwan @ 27.03.2006 20:03:29) [snapback]128038[/snapback]

Ha Frans, dank voor je suggestie. Het pinanacle programma is een vor zover ik weet, normaal CD/DVD branderprogramma. Ik gebruik het voor het maken van gegevens back-ups en het branden en kopieren van audio CD's. Het programma heb ik verwijderd op aanraden van Magix. Echter VdL is niet in staat om een gemaakt filmpje te branden. Ik denk dat de problemen dus nu niet meer gerelateerd kunnen zijn aan het niet meer aanwezige painnacle programma. Hen je andere suggesties? bvd Jan
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.